IV Буковинський студентський фестиваль реклами

23.04.2010

На ІV відкритий Буковинський студентський фестиваль реклами приїхали поважні та бажані гості: Голова Спілки рекламістів України, професор кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ, д.н. з держ. упр. Є.В. Ромат, виконавчий директор національного фестивалю соціальної реклами, заступник головного редактора журналу "Маркетинг і реклама" Т.А. Пирогова; керівник дизайн-студії Олександра Іванишина, член Спілки рекламістів України, автор фірмового стилю Всеукраїнського фестивалю соціальної реклами О.І. Іванішин.

Урочиста церемонія відкриття Фестивалю розпочалася о 12:00 після виконання на ратуші сурмачем мелодії «Марічка». Відкриття фестивалю було приурочено Дню української сорочки. Студенти та викладачі інституту цього дня із задоволенням одягнули вишиванки. Центральна площа була перетворена у виставково-ярмаркову, на якій що тільки не пропонували студенти відвідувачам ярмарки: яблука рум’яні, пироги духм’яні, перці вогняні, булки запашні, полумиски яскраві для всякої справи.

Святкову атмосферу гарно доповнювали запальні українські національні танці, співи, гра трембітарів, мистецтво бойового гопака, театралізована постановка. Дівчата та хлопці у національному вбранні пригощали на площі пиріжками та цукерками гостей фестивалю.

Після відкриття відбувся огляд експозиції студентської реклами, де кожен бажаючий мав можливість оцінити творчу фантазію буковинської молоді.

 

 

 

 

 

 

 

У рамках фестивалю авторитетними рекламістами України було проведено декілька майстер-класів.

Перший з них відбувся у переддень фестивалю - 22 квітня для студентів денної форми спеціальності «Маркетинг» та «Комерційна діяльність» на тему: «Сучасні тенденції дизайну». Проводив майстер-клас Іванішин Олександр – керівник дизайн-студії Олександра Іванишина, член Спілки рекламістів України, автор фірмового стилю Національного фестивалю соціальної реклами®.

У день фестивалю головою Спілки рекламістів України професором кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ, д. н. з держ. упр. Є.В. Роматом було проведено майстер-клас на тему: «Соціальна відповідальність рекламістів», а О. Іванішином провів майстер-клас на тему: «Презентація про презентацію».

У час проведення майстер-класів спостерігався необиякий ажіотаж з боку студентів щодо прослуховування доповідачів: всі місця у немалих залах були зайняті, а декому довелося навіть стоячи слухати професіоналів реклами.

Окрім того, за участю представників рекламного бізнесу та інституту відбувся круглий стіл «Тенденції розвитку регіонального рекламного ринку: точка зору ВНЗ та представників бізнесу». Його проведення було обумовлено прагненням забезпечити максимальну ефективність функціонування рекламного ринку регіону, усвідомленням необхідності співпраці ВНЗ із провідними фахівцями-практиками та необхідністю сталого розвитку регіонального рекламного ринку.

Результатом круглого столу стало підписання меморандуму про домовленості стосовно співробітництва та обміну інформацією між Чернівецьким торговельно-економічним інститутом КНТЕУ та Партнерами VІ Буковинського студентського фестивалю реклами.

Слід особливо відмітити ентузіазм та наполегливість в організації VІ відкритого студентського фестивалю реклами кафедри товарознавства та маркетингу ЧТЕІ КНТЄУ, та її завідуючої І.Р. Лошенюк.

 

Після насиченого та цікавого дня відбулося уросте нагородження переможців та вручення призів організаторами та партнерами фестивалю. Рекламні роботи оцінювало незалежне експертне журі рекламних агентств міста Чернівців.

 

 

 

 

 

 

Найбільш популярним серед студентів став конкурс у номінації друкованої соціальної реклами, а також реклами рідного ВНЗ та Чернівців. Багато робіт було присвячено проблемам СНІДу, алкоголізму, боротьбі з палінням, абортами та порушенням правил на дорогах.

Переможцями фестивалю-конкурсу у різних номінаціях стали:

- «Розробка макетів-носіїв фірмового стилю» – Тетяна Лакуста та Аліна Єремій (ЧТЕІ КНТЕУ);
-«Розробка оригінал-макетів комерційної друкованої реклами» – Андрій Насадюк (ЧТЕІ КНТЕУ) та Тетяна Мельник (ЧНУ);
- «Соціальна друкована реклама» – Юрій Горченко (Чернівецький державний комерційний технікум);
- «Реклама м. Чернівці» – Олена Данилевська (ЧТЕІ КНТЕУ);
- «Комерційна відеореклама» – Іван Радул (ЧТЕІ КНТЕУ);
- «Соціальна відеореклама та відеореклама м. Чернівці» – Руслан Лупаштян (ЧТЕІ КНТЕУ);
-«Реклама рідного ВНЗ» – Тетяна Пасічник та Юлія Скіцько (ЧТЕІ КНТЕУ).

 

Роботи переможців будуть представлені на IV Українському студентському фестивалі реклами (УСФР), який пройде в Києві в на початку листопада 2010 року.

 
 Новини
31.12.2020
11.09.2021 Проєкт ЄС-МОП та Держслужба України з питань праці підтримали номінацію «Працюй безпечно» 16-го УСФР
31.12.2020
10.09.2021 Проєкт ЄС-МОП і Держслужба України з питань праці підтримали номінацію «Виходь на світло» 16-го УСФР
17.07.2017
«Рекламний Полігон»: в Одесі відбулися креативні маневри
28.11.2013
Всеукраинский проект «Три молочных продукта в день» выступил официальным партнером Девятого УСФР®
26.11.2013
В Донецке прошел первый Восточно-украинский фестиваль рекламы
17.11.2013
В Украине впервые сформирован рейтинг креативности молодых рекламистов
16.10.2013
9-й Украинский студенческий фестиваль рекламы объявляет о старте приема работ
15.09.2013
Поздравление с Днем маркетолога и рекламиста
12.08.2013
Уникальный учебник по рекламе
12.08.2013
Співпраця фахових об’єднань, ВНЗ та МОН заради впровадження в Україні сучасних освітніх та кваліфікаційних стандартів
30.04.2013
7-й Национальный фестиваль социальной рекламы: седьмой номер оказался счастливым!
30.04.2013
Мероприятия Седьмого Национального фестиваля социальной рекламы® в Харькове
15.04.2013
Интервью Евгения Ромата по вопросам социальной рекламы для радио "Голос России"
08.04.2013
7-й НФСР. Срок подачи работ продлен до 12 апреля!
02.04.2013
«Маркетинг образования и маркетинговое образование в Украине». Практик маркетинг клуб на эту тему пройдет в КНТЭУ
01.04.2013
Социальная реклама в Украине: без денег, без приоритетных тем, без координации
01.04.2013
Практический мастер-класс от Дмитрия Роденко
31.03.2013
Жюри 7-го Национального фестиваля социальной рекламы возглавил Максим Лазебник
29.03.2013
«Социальная реклама – какая она? Или Зачем нужна социальная реклама рядовому украинцу?»
28.03.2013
29 марта в 13.00. Пресс-конференция «Зачем нужна социальная реклама?»
Всі новини »