Що дає членство у Спілці

Спілка рекламістів України

 

Всеукраїнська громадська творча організація - об’єднує на

добровільних засадах за професійними інтересами

творчих працівників реклами.

Імідж-інформація

- Спілка рекламістів України надає своїм членам офіційний статус професійного творчого працівника, тобто особи, чия творча діяльність, незалежно від юридично оформлених трудових відносини, становить його основне заняття і є головним джерелом доходів.

 

- Спілка організовує творчі виставки, фестивалі, конкурси, що сприяють популяризації мистецької діяльності її членів. До всіх мистецьких заходів видаються каталоги.

 

- Спілка забезпечує правовий, соціальний та професійний захист своїх членів, захист їх авторських прав.

 

- Спілкою створена та діє Українська незалежна експертна комісія з питань реклами, яка видає експертні оцінки по конфліктних ситуаціях.

 

- Спілка сприяє пільговому пенсійному забезпеченню своїх членів із врахуванням загального безперервного творчого стажу незалежно від юридичного оформлення трудових відносин.

 

- Спілка звертається до державних органів з поданнями про встановлення державних почесних звань та державних стипендій членам Спілки, чий творчий доробок  сприяв розвиткові національної культури та мистецтва.

 

- Спілка має власну нагороду – «Золота відзнака Спілки рекламістів України». Нею нагороджуються особи, що зробили особистий внесок у розвиток української реклами.

 

- Члени Спілки для забезпечення умов для творчої діяльності мають право на отримання окремої кімнати (кабінету, майстерні) або додаткової житлової площі розміром не менш як 20 м2, що оплачується у одинарному розмірі.

 

- Члени Спілки мають право на пріоритетність при продовженні договору оренди творчих майстерень, студій, лабораторій.

 

- Члени Спілки можуть одержувати фінансову та іншу матеріальну допомогу, доплату до пенсій, користуватися матеріальними і фінансовими можливостями Спілки.

 

Інформація складена на підставі Статуту Спілки рекламістів України, Закону України “Про професійних творчих працівників і творчі спілки” та Закону України “Про рекламу”.

 
 Новини
31.12.2020
11.09.2021 Проєкт ЄС-МОП та Держслужба України з питань праці підтримали номінацію «Працюй безпечно» 16-го УСФР
31.12.2020
10.09.2021 Проєкт ЄС-МОП і Держслужба України з питань праці підтримали номінацію «Виходь на світло» 16-го УСФР
17.07.2017
«Рекламний Полігон»: в Одесі відбулися креативні маневри
28.11.2013
Всеукраинский проект «Три молочных продукта в день» выступил официальным партнером Девятого УСФР®
26.11.2013
В Донецке прошел первый Восточно-украинский фестиваль рекламы
17.11.2013
В Украине впервые сформирован рейтинг креативности молодых рекламистов
16.10.2013
9-й Украинский студенческий фестиваль рекламы объявляет о старте приема работ
15.09.2013
Поздравление с Днем маркетолога и рекламиста
12.08.2013
Уникальный учебник по рекламе
12.08.2013
Співпраця фахових об’єднань, ВНЗ та МОН заради впровадження в Україні сучасних освітніх та кваліфікаційних стандартів
30.04.2013
7-й Национальный фестиваль социальной рекламы: седьмой номер оказался счастливым!
30.04.2013
Мероприятия Седьмого Национального фестиваля социальной рекламы® в Харькове
15.04.2013
Интервью Евгения Ромата по вопросам социальной рекламы для радио "Голос России"
08.04.2013
7-й НФСР. Срок подачи работ продлен до 12 апреля!
02.04.2013
«Маркетинг образования и маркетинговое образование в Украине». Практик маркетинг клуб на эту тему пройдет в КНТЭУ
01.04.2013
Социальная реклама в Украине: без денег, без приоритетных тем, без координации
01.04.2013
Практический мастер-класс от Дмитрия Роденко
31.03.2013
Жюри 7-го Национального фестиваля социальной рекламы возглавил Максим Лазебник
29.03.2013
«Социальная реклама – какая она? Или Зачем нужна социальная реклама рядовому украинцу?»
28.03.2013
29 марта в 13.00. Пресс-конференция «Зачем нужна социальная реклама?»
Всі новини »