Кваліфікаційна характеристика професії "Рекламіст"

Короткая справка:

...Квалификационная характеристика профессии «Рекламист». Сам факт разработки опубликованной квалификационной характеристики профессии «Рекламист», по нашему мнению, еще будет по достоинству оценен рекламным сообществом Украины. В 1995 году усилиями Союза рекламистов Украины специальность «рекламист» была введена в Государственный классификатор профессий Украины под кодом 603900. И только через 10 (десять!) лет утверждена Квалификационная характеристика по данной специальности. Это первый документ подобного рода, ОФИЦИАЛЬНО, на уровне государственного нормативного акта определяющий квалификационные требования, профессиональные задачи и обязанности специалистов по рекламе, работающих в украинских компаниях. Более того, этот документ не только разработан, но и официально утвержден соответствующими органами Министерства труда и социальной политики Украины. А до этого он прошел длительную и достаточно жесткую процедуру утверждения в ведомственных институтах названного Министерства. Естественно, что данный процесс мог бы занять еще больше времени, если бы не осуществлялось соответствующее организационное, экспертное и личностное сопровождение. Думается, что украинские рекламисты должны быть в этом отношении признательны руководству Союза рекламистов Украины, в том числе и председателю киевской организации Союза Эдуарду Андрейченко, лично курировавшему процесс прохождения документа. Текст документа до утверждения его государственными ведомствами был принят на Десятом съезде Союза рекламистов Украины. Теоретически характеристика может иметь определенные недостатки, которые в будущем, несомненно, будут доработаны. Главным же завоеванием рекламного сообщества на сегодняшний день, на наш взгляд, есть то, что документ принят и официально утвержден.

Источник: www.mr.com.ua

 

 

 

КВАЛІФІКАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ:

“РЕКЛАМІСТ”

(Код КП 2419.2)

"Демонстратор товарів (рекламна діяльність)"

 

Завдання та обов’язки. Здійснює аналітичну роботу, спрямовану на створення рекламного продукту, сприяє його визначенню та просуванню на ринку товарів і послуг. Забезпечує розробку комунікаційної стратегії, елементами якої є рекламний об’єкт. Визначає роль і місце основних елементів комунікацій, а саме: реклами, стимулювання збуту, зв’язків із громадськістю, виставкової діяльності, організації рекламної діяльності тощо. Формує основні заходи в рамках здійснення цих форм комунікацій та визначає відповідні напрями їх реалізації. Накопичує інформацію, що стосується ідеї рекламного продукту. Здійснює розробку художнього образу торгової марки, системи можливих подоб, що відповідають кінцевому продукту, враховуючи його споживацькі вподобання та смаки, етику та ментальність. Вивчає результати ринкових досліджень, що стосуються реклами товарів, послуг, об’єктів реклами тощо, на підставі яких розробляє  довготермінову програму рекламної стратегії, спрямовану на досягнення найзначущої рекламної ідеї. Узгоджує з відповідним замовником стратегію розвитку та план рекламної кампанії, формує медіа-план. Забезпечує організацію рекламної діяльності, проводить переговори щодо виявлення напряму розвитку та масштабності рекламної кампанії для просування рекламного об’єкта на внутрішньому та зовнішньому ринках товарів і послуг. Вивчає особливості предмета реклами та коло потенційних споживачів. Керує процесом інформаційного та емоційного наповнення рекламної комунікації в творчій групі. Здійснює контроль за розробкою всіх елементів рекламної кампанії спільно з іншими творчими працівниками рекламної галузі. Готує рекламний продукт для засобів масової інформації та інших комунікаційних засобів. Здійснює розробку текстових рекламних звернень, слів, назв фірм та продукту, складає рекламні вірші, джингли тощо. Забезпечує високу якість створеного рекламного продукту, враховуючи особливості  обраного виду реклами чи засобу комунікації та вимоги сучасних технологій. Розробляє відповідні рекомендації щодо поліпшення якості рекламного продукту чи послуг. Контролює проведення рекламної кампанії в засобах масової інформації та інших каналах комунікацій протягом всього періоду її проведення. Вносить пропозиції, доцільні зміни та доповнення під час проведення рекламної кампанії. Відповідає за якість та ефективність рекламної кампанії, стверджує корпоративний стиль діяльності компанії. Бере участь у розробленні рекламних проектів, акцій, шоу, презентацій. Надає методичну та практичну допомогу рекламодавцям та підрядникам. Налагоджує зв’язки з творчими партнерами, систему збору необхідної інформації з метою вдосконалення роботи із засобами комунікації. Забезпечує творчі зв’язки з провідними рекламними аґентствами,   установами, творчими особами. Вивчає, аналізує та запроваджує передовий вітчизняний та світовий досвід щодо створення рекламного продукту. Працює над удосконаленням свого творчого потенціалу на засадах соціальної відповідальності.. Демонструє свій творчий доробок на виставках, фестивалях, конкурсах та розміщує в спеціалізованих друкованих виданнях.

 

Повинен знати: чинне законодавство України про рекламу та нормативні акти, що реґламентують рекламну діяльність; технологічні вимоги до підготовки та виготовлення реклами; основні засади маркетинґу та менеджменту; основи етики, естетики, культури та мистецтва; форми співпраці із засобами масової інформації;  новітні рекламні технології; форми й методи розробки та ведення рекламних кампаній; сучасні засоби оброблення рекламної інформації; передовий вітчизняний та світовий досвід рекламної творчості; інструменти брендінґу; етику ділового спілкування; основи менеджменту; вимоги потенційних покупців (замовників) до продукції та послуг; чинні ціни й прейскуранти; основи психології, соціології законодавства про працю; правила охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби. 

 

Кваліфікаційні вимоги.

Провідний рекламіст: повна вища освіта відповідного напряму підготовки за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом рекламіста І категорії – не менше 2 років.

Рекламіст І категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом рекламіста ІІ категорії: для магістра – не менше 2 років, спеціаліста – не менше 3 років.

Рекламіст ІІ категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом: для магістра – без вимог до стажу роботи, для спеціаліста – стаж роботи за фахом рекламіста не  менше 2 років.

Рекламіст: повна вища освіта відповідного напряму підготовки за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста без вимог до стажу роботи.

 

 

 
 Новини
31.12.2020
11.09.2021 Проєкт ЄС-МОП та Держслужба України з питань праці підтримали номінацію «Працюй безпечно» 16-го УСФР
31.12.2020
10.09.2021 Проєкт ЄС-МОП і Держслужба України з питань праці підтримали номінацію «Виходь на світло» 16-го УСФР
17.07.2017
«Рекламний Полігон»: в Одесі відбулися креативні маневри
28.11.2013
Всеукраинский проект «Три молочных продукта в день» выступил официальным партнером Девятого УСФР®
26.11.2013
В Донецке прошел первый Восточно-украинский фестиваль рекламы
17.11.2013
В Украине впервые сформирован рейтинг креативности молодых рекламистов
16.10.2013
9-й Украинский студенческий фестиваль рекламы объявляет о старте приема работ
15.09.2013
Поздравление с Днем маркетолога и рекламиста
12.08.2013
Уникальный учебник по рекламе
12.08.2013
Співпраця фахових об’єднань, ВНЗ та МОН заради впровадження в Україні сучасних освітніх та кваліфікаційних стандартів
30.04.2013
7-й Национальный фестиваль социальной рекламы: седьмой номер оказался счастливым!
30.04.2013
Мероприятия Седьмого Национального фестиваля социальной рекламы® в Харькове
15.04.2013
Интервью Евгения Ромата по вопросам социальной рекламы для радио "Голос России"
08.04.2013
7-й НФСР. Срок подачи работ продлен до 12 апреля!
02.04.2013
«Маркетинг образования и маркетинговое образование в Украине». Практик маркетинг клуб на эту тему пройдет в КНТЭУ
01.04.2013
Социальная реклама в Украине: без денег, без приоритетных тем, без координации
01.04.2013
Практический мастер-класс от Дмитрия Роденко
31.03.2013
Жюри 7-го Национального фестиваля социальной рекламы возглавил Максим Лазебник
29.03.2013
«Социальная реклама – какая она? Или Зачем нужна социальная реклама рядовому украинцу?»
28.03.2013
29 марта в 13.00. Пресс-конференция «Зачем нужна социальная реклама?»
Всі новини »