Всеукраїнська конференція завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних дисциплін

 

2012-й год

 

 

 

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ

ЗАЯВКА

учасника Другої Всеукраїнскої конференції

завідувачів кафедрами маркетингу, реклами та суміжних дисциплін

 

27 вересня 2012 року

 

с 10:00 до 16:00


(Завантажити)

 

Треба надіслати до Оргкомітету не пізніше 24 вересня 2012 року

по факсу: +38-044-513-23-45 або за e-mail: MiR_kafedra@ukr.net

 

   1 








П.І.Б. (повністю)

   2








Вчена ступінь та звання

   3








Посада

   4








ВНЗ/организація

   5








Поштова адреса

   6








Телефон

   7








Факс

   8








Мобільний телефон

   9








Е-mаіl

 10 








Форма участі (доповідь, участь в дискусії, відвідувач)

 11








Заявка на готель (кількість діб)

 12








Дата та час заїзду

 13








Дата та час від’їзду

 14








Додаткова інформація для Оргкомітету

 15








Підпис учасника

 


[i] Оргкомітет Конференції бронює учасникам розміщення в готелі КНТЕУ

________________________________________________________
_________________________________________________
____________________________
________________
.

2011-й год

 

 

29 ВЕРЕСНЯ 2011 Р. СТАЛАСЬ ІСТОРИЧНА ПОДІЯ - СТВОРЕНО НОВУ ПЛАТФОРМУ ДЛЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО, НАУКОВОГО, МЕТОДИЧНОГО ОБМІНУ ДОСВІДОМ!

 

 

 

 

 

 

 

 

Дивитися більше фото

 

Організаторами конференції виступили Київський національний торговельно-економічний університет та Спілка рекламістів України. Партнер Конференції - провідна українська маркетингова компанія Fedoriv.com та за підтримки Української асоціації маркетингу. У Конференції взяли участь більше 100 осіб, з них 62 учасники - представники з інших навчальних закладів і рекламно-комунікаційного бізнесу, серед них: 2 академіки, 15 докторів наук, 21 кандидат наук. На засіданні були присутні викладачі профільних кафедр Києва, Харкова, Дніпропетровська, Донецька, Одеси, Львова, Полтави, Хмельницького, Чернівців, Умані та інших міст України. Представником з Росії стала зав. кафедри реклами та PR Московського державного університету культури та мистецтв, доцент О.О. Бударіна.  Серед представників рекламно-комунікаційного бізнесу були відомі в цій спільноті особистості: Андрій Федорів та Надія Перевізник (компанія Fedoriv.com), Максим Пилипенко (компанія МТС), Оксана Тюпа (рекрутингове агентство Sniper), Ірина Рубіс (журнал MMR), Лілія Горєлая (компанія OS-Direct), Олена Кустова (віце-президент Групи АДВ Україна) та ін. Конференцію відкрила проректор із наукової та навчально-методичної роботи КНТЕУ Н.В. Притульська. Модератором та першим доповідачем був завідувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ Ромат Є.В., тема його доповіді - "Сучасний маркетинг: глобальні проблеми та виклики для сучасних маркетологів". Доповідач окреслив основні проблеми, що виникають перед українським бізнесом з точки зору глобальних економічних проблем. Наступний доповідач Андрій Федорів поділився з учасниками своїми поглядами на практичну реалізацію знань і вмінь сучасних маркетологів. Цікава доповідь про проблеми бізнес-освіти в Україні була зроблена директором ІВК КНТЕУ К.С. Шклярук.  Наступними виступали представники практики. Найяскравішим та емоційним виступом стала доповідь Лілії Горєлої із маркетинг-групи OS-Direct. Вона акцентувала увагу на потребі роботодавців у якісних кадрах, на проблемі зміни орієнтації навчального процесу вищої школи та на оновленні інструментів навчання. Заслуговує уваги також виступ Тетяни Пірогової, яка є секретарем Спілки рекламістів України. Її доповідь стосувалася участі студентів у фестивалях реклами в Україні як одного з інструментів якісної підготовки рекламістів.  Завершальним етапом Конференції став круглий стіл, де на одному полі зійшлись практики, науковці та студенти. Розглядались найгостріші питання та одвічні проблеми непорозумінь випускників і роботодавців. На жаль, як показує досвід, однією з таких проблем є незацікавленість студентів у саморозвитку і самореалізації під час навчання.  Доповідачі висловили свою точку зору на поставлені проблеми, обмінялись досвідом і, як наслідок, узгодили резолюцію Конференції. Серед головних рішень - констатація необхідності подальшого посилення зв'язків між кафедрами рекламно-маркетингового спрямування університетів України, створення єдиного банку кейсів та майстер-класів для подальшого використання в навчальному процесі, формування тимчасових творчих колективів для написання базових підручників із маркетингу й інші важливі рішення. Щиро вітаємо організаторів та учасників Конференції з тим, що відбувся такий необхідний для усіх, без винятку, захід. Це безперечно лише перший крок до зближення роботодавців і вищої школи у їх спільному прагненні - підвищенні професіоналізму випускників.

 

Источник: http://reklamspilka.org.ua/ukr/

 

ЗАПРОШУЄМО ВАС ВЗЯТИ УЧАСТЬ

У ПЕРШІЙ (УСТАНОВЧІЙ) ВСЕУКРАЇНСЬКІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ

ЗАВІДУВАЧІВ КАФЕДР МАРКЕТИНГУ, РЕКЛАМИ ТА СУМІЖНИХ ДИСЦИПЛІН

 

29 вересня 2011 року

 

                    ОРГАНИЗАТОР ОРГАНИЗАТОР
                   

 

Київський національний
торговельно-економічний
університет


                       
                    ПАРТНЕР КОНФЕРЕНЦИИ ПРИ ПОДДЕРЖКЕ
                   

 

 

Маркетингова компанія

 

 

 

Перша (установча)

Всеукраїнська конференція завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних дисциплін

 

Конференція відбудеться

29 вересня 2011 року в місті Києві на базі

Київського національного торговельно-економічного університета

 

Зал засідання Вченої ради корпуса «Д» університета

Адреса: м. Київ, вул Кіото,19 (станція метро Лісова)

 

ЗАВАНТАЖИТИ ПРОГРАМУ

 

МІCІЯ КОНФЕРЕНЦІЇ – подальший розвиток системи підготовки кадрів для маркетингу та реклами в Україні на базі об’єднання зусиль працівників сфери освіти, наукової та професійної громадськості, неурядових організацій, національного бізнесу.

 

ОСНОВНА МЕТА УСТАНОВЧОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ – започаткувати формування нових додаткових механізмів, що дозволять досягти якісно вищого рівня підготовки кадрів для сфери маркетингу та реклами, що відповідатимуть сучасним вимогам національної української економіки та викликам, що виникають в умовах глобалізації.

 

ЗАВДАННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ:

      Зміцнення горизонтальних зв’язків між кафедрами маркетингу та реклами в усіх регіонах України з метою удосконалення єдиних національних освітніх стандартів у сфері маркетингу та реклами.

      Активне залучення до справи формування освітніх стандартів представників бізнесу та професійної спільноти.

      Обговорення нагальних проблем, що постають перед українськими вищими навчальними закладами, що готують фахівців за спеціальностями маркетингового та рекламного спрямування, з питань організації навчального процесу, забезпечення ефективної практики студентів, їх працевлаштування, розвитку наукових спеціальностей та ін.

 

ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ, ЩО ОБГОВОРЮВАТИМУТЬСЯ НА УСТАНОВЧІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ:

      Нові виклики системі підготовки фахівців із маркетингу та реклами, що висуваються сучасними тенденціями інформатизації суспільства та глобалізацією.

      Удосконалення національних стандартів підготовки бакалаврів, спеціалістів та магістрів із спеціальностей маркетингового та рекламного спрямування.

      Диджітал-технології та їх вплив на практику сучасного маркетингу та реклами. Завдання системи підготовки фахівців, що витікають із цих тенденцій.

      Фестивалі та творчі конкурси в системі підготовки професіоналів для маркетингу та реклами.

      Проблема видання сучасних підручників та посібників по дисциплінах аркетингово-рекламного спрямування та ін.

 

РОБОЧИМИ МОВАМИ Конференції є українська, російська, англійська.

 

УЧАСТЬ У РОБОТІ Першої (установчої) Всеукраїнської конференції завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних дисциплін передбачає:

 

      28 вересня. Можливість взяти участь у Восьмій міжнародній науково-практичній конференції «Маркетингові дослідження: інструменти та технології» (з 2011 року – нова назва Конференції – Re:Mark). Передбачено пільговий організаційний внесок у сумі 249,00 грн (реєстрація в оргкомітеті за тел.: +38-050-592-65-94 або за ел. адресою: mr-7@ukr.net).

Подробиці на сайті: http://marketing-research.in.ua/

 

      29 вересня. Участь у проведенні круглого столу, пленарного та секційних засідань, безпосередніх заходів Першої (Установчої) Всеукраїнської конференції завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних дисциплін у Київському національному торговельно-економічному університеті.

Подробиці на сайті: http://reklamspilka.org.ua/ukr/276/

 

      30 вересня. Відвідання найбільшої в Україні щорічної 15-ї Міжнародної виставки реклами, маркетингу та медіа REX'2011. Участь у роботі Дня студента на REX'2011.

Подробиці на сайті: http://rex.ua/index.php?pid=111&programid=19

http://studfestival.com.ua/main/

 

ДО УЧАСТІ ЗАПРОШУЮТЬСЯ завідувачі кафедр маркетингу, реклами та суміжних дисциплін, провідні викладачі кафедр цього профілю, співробітники освітнянських структур, органів державної влади, представники громадських професійних організацій та національного бізнесу, неурядових організацій та фондів, усі, хто має відношення до підготовки спеціалістів із маркетингу та реклами в Україні. Запрошуються колеги із сусідніх держав.

 

ДЛЯ УЧАСТІ В КОНФЕРЕНЦІ НЕОБХІДНО НАДІСЛАТИ:

Реєстраційну карту учасника конференції до 23 вересня 2011 р. (див. нижче)

 

ПУБЛІКАЦІЯ МАТЕРІАЛІВ КОНФЕРЕНЦІЇ Участники Конференції отримають CD-диск із презентаціями доповідей. За рішенням Оргкомітету, найцікавіші доповіді мають бути опубліковані в міжнародному професійному журналі «Маркетинг і реклама», на сайті журнала www.mr.com.ua, а також на сайті Спілки рекламістів України www.reklamspilka.org.ua

 

УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЇ ЗАВІДУВАЧІВ КАФЕДР - БЕЗКОШТОВНА
ПРОЇЗД ТА ПРОЖИВАННЯ[i] – ЗА РАХУНОК УЧАСНИКІВ

РЕЄСТРАЦІЯ – MiR_kafedra@ukr.net

 

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ В ОРГКОМІТЕТІ:

Кафедра маркетингу та реклами КНТЕУ – +38-044-513-23-45

Спілка рекламістів України. Пирогова Тетяна Анатоліївна, відповідальний секретар

Тел.: +38-044-417-82-00 М.т. +38-050-592-65-94;

Тел./Факс: +38-044-513-23-45; +38-044-417-30-71;  

E-mail: MiR_kafedra@ukr.net; reklamspilka@ukr.net

сайты: www.knteu.kiev.ua ; www.fedoriv.com ; www.reklamspilka.org.ua

 

 

 

РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТА

(ЗАВАНТАЖИТИ)

учасника Другої Всеукраїнскої конференції

завідувачів кафедрами маркетингу, реклами та суміжних дисциплін

Треба надіслати до Оргкомітету не пізніше 23 вересня 2011 року

по факсу: +38-044-513-23-45; +38-044-417-30-71

e-mail: MiR_kafedra@ukr.net; reklamspilka@ukr.net

 

   1 








П.І.Б. (повністю)

   2








Вчена ступінь та звання

   3








Посада

   4








ВНЗ/организація

   5








Поштова адреса

   6








Телефон

   7








Факс

   8








Мобільний телефон

   9








Е-mаіl

 10 








Форма участі (доповідь, участь в дискусії, відвідувач)

 11








Заявка на готель (кількість діб)

 12








Дата та час заїзду

 13








Дата та час від’їзду

 14








Додаткова інформація для Оргкомітету

 15








Підпис учасника

 


[i] Оргкомітет Конференції бронює учасникам розміщення в готелі КНТЕУ

 
 Новини
17.07.2017
«Рекламний Полігон»: в Одесі відбулися креативні маневри
28.11.2013
Всеукраинский проект «Три молочных продукта в день» выступил официальным партнером Девятого УСФР®
26.11.2013
В Донецке прошел первый Восточно-украинский фестиваль рекламы
17.11.2013
В Украине впервые сформирован рейтинг креативности молодых рекламистов
16.10.2013
9-й Украинский студенческий фестиваль рекламы объявляет о старте приема работ
15.09.2013
Поздравление с Днем маркетолога и рекламиста
12.08.2013
Співпраця фахових об’єднань, ВНЗ та МОН заради впровадження в Україні сучасних освітніх та кваліфікаційних стандартів
12.08.2013
Уникальный учебник по рекламе
30.04.2013
7-й Национальный фестиваль социальной рекламы: седьмой номер оказался счастливым!
30.04.2013
Мероприятия Седьмого Национального фестиваля социальной рекламы® в Харькове
15.04.2013
Интервью Евгения Ромата по вопросам социальной рекламы для радио "Голос России"
08.04.2013
7-й НФСР. Срок подачи работ продлен до 12 апреля!
02.04.2013
«Маркетинг образования и маркетинговое образование в Украине». Практик маркетинг клуб на эту тему пройдет в КНТЭУ
01.04.2013
Социальная реклама в Украине: без денег, без приоритетных тем, без координации
01.04.2013
Практический мастер-класс от Дмитрия Роденко
31.03.2013
Жюри 7-го Национального фестиваля социальной рекламы возглавил Максим Лазебник
29.03.2013
«Социальная реклама – какая она? Или Зачем нужна социальная реклама рядовому украинцу?»
28.03.2013
29 марта в 13.00. Пресс-конференция «Зачем нужна социальная реклама?»
05.03.2013
7-й НФСР. Социальная реклама в Украине становится «звездной»
05.02.2013
Блиц-интервью председателя Союза рекламистов Украины Евгения Ромата газете «Бизнес».
Всі новини »