II Донецький студентський фестиваль реклами
16.04.2010
Роботу фестивалю та експозицію рекламних плакатів відкрили д.е.н., професор ректор ДонНУЕТ Олександр Шубін та доктор наук з державного управління, професор, голова Спілки рекламістів України Евген Ромат, який в свою чергу є засновником Українського та регіональних студентських фестивалів реклами. У привітаннях було підкреслено, що творчий конкурс Фестивалю – це унікальна можливість застосувати свої сили в створюванні рекламних звернень та образів, втілювати власні ідеї. На відкритті було також представлено професійне журі творчого конкурсу.
Вже другий рік поспіль високий рівень організації та проведення ДСФР забеспечен завдяки зусиллям кафедри маркетингу і комерційної діяльності (Завідуюча кафедрою доктор економічних наук, професор, академік АЕН, Олена Азорян). На це свернули увагу гості та журі Фестивалю.
В межах фестивалю пройшли майстер-класи провідних вчених та фахівців рекламного бізнесу. Голова Спілки рекламістів України Евген Ромат, розповів про основні тенденції розвитку світової та української реклами на сучасному етапі. Керівник однойменної київської дизайн-студії Олександр Іванішин відкрив майбутнім спеціалістам із реклами як важливо у сучасному бізнесі правильно презентовати результати творчої діяльності та як розробити ефективну презентацію
Журі ІІ ДСФР, яке складалося з фахівців творчих підрозділів рекламних агенцій, ЗМІ та торгівельних підприємств Київа, Харкова, Донецька, Днепропетровська відмітило високий рівень студентських робіт, що були представлені на творчий конкурс Фестивалю. За результатами конкурсу майже 40 студентів отримали дипломи журі фестивалю та почесні грамоти оргкомітету Фестивалю.
Учасники Фестивалю - це добре підготовлена креативна молодь, яка може довести кожному, що «якщо на клітці з левом ви бачите підпис «миша», то треба вірити власним очам, якщо надпис зроблено справжнім рекламістом.
Студентами на фестиваль було представлено 479 робіт, в тому числі за номінаціями відповідно до «Положення фестивалю»:
- оригінал-макет соціальної друкованої реклами – 119 робіт;
- оригінал-макет комерційної друкованої реклами – 118 робіт;
- оригінал-макет зовнішньої реклами – 158 робіт;
- відеореклама - 33 ;
- інтернет-реклама - 7;
- фірмовий стиль - 14;
- проект комплексної рекламної кампанії – 30 робіт.
В цілому у ІІ ДСФР прийняли участь більш 300 студентів з ВНЗ України та Донецького регіону (ДонНУЕТ, ДонДУУ, КНТЕУ).
Аналізуючи склад учасників Фестивалю, можна зробити висновки, що основну частину складають старшокурсники спеціальності «Маркетинг». Ці студенти вивчають за учбовими планами професійно орієнтовані дисципліни «Маркетингова політика комунікацій», «Рекламний маркетинг», робочі програми яких містять як ІЗС розробку макету рекламного звернення та розробку рекламної кампанії.
Заходи Фестивалю привернули увагу представників ЗМІ (телепередачі «ВУЗ-ТВ», друкованих регіональних видань).
ІІ Донецький студентський фестиваль реклами здійснив значний внесок в досягнення взаємодії між усіма учасниками та мав практичну значущість для майбутніх фахівців рекламного бізнесу.
У період проведення Фестивалю панувала доброзичлива, творча атмосфера. Студенти виявили неабияку зацікавленість, а представлені роботи підкреслювали високий творчий потенціал студентства. Слід зазначити, що реклама - це бізнес іновацій та партнерства, тому особливо приємно, що фестиваль сприяє закріпленню партнерства між освітою, наукою та практикою з одного боку, та стимулює креативність і нестандартність підходів до створення рекламного продукту, з другого.
Переможці II Донецького студентського фестивалю реклами:
Гран-прі – Постоянкін Артем ДонНУЕТ гр. МТ-07 б (керівник ст. викладач Зеніна І.Б.) – за кращу роботу в номінації «Соціальна реклама»
Номінація «Оригінал-макет соціальної друкованої реклами»
1 місце – Самойлов М., Приходько К. ДонНУЕТ гр.МТ-06 а (керівник ст. викл. Вороніна Г.О.)
2 місце – Тарас Віталій ДонНУЕТ гр. ТКДН -06 а (керівник ст. викл. Зеніна І.Б.)
2 місце – Лемента С. ДонНУЕТ, гр. МТ-07 в (керівник ст. викладач Вороніна Г.О.)
3 місце – Іванов О., ДонНУЕТ гр. МТ-07 в (керівник ст. викладач Вороніна Г.О.)
Заохочувальний приз – Ширяєв А. ДонНУЕТ гр. МТ-07 б (керівник ст. викладач Зеніна І.Б.)
Номінація «Проект комплексної рекламної кампанії»
1 місце – Брага Е., ДонНУЕТ МТ -05 в (керівник ст.викл. Вороніна Г.О.)
2 місце – Сторчак Ю. ДонНУЕТ МТ- 05 б (керівник ст.викл. Зеніна І.Б.)
2 місце – Дульська К. ДонНУЕТ МТ-05 а (керівник ст.викл.Зеніна І.Б.)
3 місце – Філіна Г. КНТЕУ
Заохочувальний приз:
Лукаш А. ДонНУЕТ МТ-05а (керівник к.е.н., доцент Сушко О.В.)
Бондаренко В. ДонДУЕТ МТ-05 в (керівник ст. викл. Вороніна Г.О.)
Лащьова К., Фролова Ю. ДонНУЕТ МТ-05 а (керівник к.е.н., доцент Сушко О.В.)
Номінація «Оригінал-макет зовнішньої реклами»
1 місце – Посипайко Л. ДонНУЕТ гр. МТ-07 в (керівник ст.викл. Вороніна Г.О.)
2 місце – Федоренко П. ДонІУП; (керівник Бурцева О.Е.)
3 місце – Павленко А. ДонНУЕТ, гр.МТ-07 а (керівник ст.викл. Зеніна І.Б.)
Номінація «Інтернет-реклама»
1 місце Мариненко І., Шмарова О. ДонНУЕТ гр. МТ-06в (керівник к.е.н., професор Баширов І.Х.)
3 місце Шурлаков О., Шульженко С. ДонНУЕТ, гр. МТ-08 с (керівник Вороніна Г.О.)
Номінація «Відеореклама»
1 місце – Каліна В. ДонНУЕТ гр. МТ- 05 а (керівник к.е.н., проф. Саркісян Л.Г.)
2 місце – Зеленкова А., Мішеніна Г. ДонНУЕТ, ТКДП – 06а (керівник ст. викл. Зеніна І.Б.)
3 місце – Костриця Ю. Павленко А. ДонНУЕТ, МТ-07а (керівник ст.викл. Зеніна І.Б.)
3 місце – Третьякова К., Тарасенко К. ДонНУЕТ, МТ-07а (керівник Зеніна І.Б.)
Номінація «Фірмовий стиль»
1 місце – Азарян К., ДонНУЕТ гр.МЕ – 09а (керівник к.е.н., доц. Сушко О.В.)
3 місце – Тарутіна К., ДонНУЕТ гр. МТ -06в (керівник ст. викл. Вороніна Г.О.)
Номінація «Оригінал-макет комерційної друкованої реклами»
1 місце – Чижова Л., КНТЕУ,
2 місце – Малюта Н. КНТЕУ
3 місце – Юсіфова Е. ЗМТ -05; Уварова Н. МТ-06в ДонНУЕТ (керівник к.е.н., проф. Локтєв Е.М.)
3 місце – Юсіфова Е. ЗМТ -05; Уварова Н. Мт-06в ДонНУЕТ (керівник ст. викладач Цеомашко А.С.)
Заохочувальний приз:
Гаврик О. ДонНУЕТ МТ-06а, (керівник ст. викл. Вороніна Г.О.)
|