«Рекламний Полігон»: в Одесі відбулися креативні маневри
17.07.2017
7-9 липня в Одесі пройшли заключні події проекту «Рекламний Полігон» (літо, 2017). Нагадаємо, що так називається творче змагання команд молодих рекламістів, що полягає в розробці рекламної кампанії на задану рекламодавцем тему за обмежений термін часу. Особливостями цього креативного баттлу є максимальне наближення до ситуацій у практичній рекламній діяльності: жорсткий цейтнот, наявність декількох реальних завдань, змагання із іншими командами-«агентствами».
«Рекламний Полігон» був вперше проведений у 2012 році в рамках проектів Українського студентського фестивалю реклами (УСФР). Потім він реалізувався, як одна з номінацій УСФР. У цьому році «Полігон» дебютував як самостійний захід. Забігаючи наперед, зазначимо, що дебютував успішно.
На літній баттл зібралися десять студентських команд із Києва, Харкова та Одеси. На початку змагань вони отримали одразу три брифи: «Фіскальний чек – гарантія якості та безпечності побутової техніки», «Популяризація премії Teacher Prize Ukraine» та «Просування платформи iLearn». Вони були присвячені, відповідно, соціальним проблемам детінізації української економіки, підвищенню престижу вчительської професії та допомоги випускникам інтернатів у вступі до вишів. Попри жорстку нестачу часу (рівно 48 годин на виконання кампаній) та численні одеські спокуси, команди створили гідні креативні роботи. Вони були суворо, але справедливо оцінені професійним журі на чолі з креативним директором Saatchi & Saatchi Ukraine Костянтином Шнайдером.
Із 30 розроблених учасниками рекламних кампаній визначені найкреативніші та найпрофесійніші. Переможцем проголошена команда «M-Team - 2» з Київського національного університету технології та дизайну. (Зі складом Журі та повним списком переможців можна ознайомитися на сайті УСФР www.studfestival.com.ua). Серед інших робіт, до речі, теж сильних і професійних, переможців видрізняла яскрава креативна ідея, що сподобалася суддям. Відзначимо, що у складі журі працювали й представники партнерів цьогорічного «баттлу», що надали завдання на розробку кампанії.
Офіційними партнерами «Рекламного Полігону» (літо, 2017) виступили компанія «Кока-Кола Беверіджиз Україна» та Асоціація «Українські імпортери побутової електроніки». При цьому Партнер проекту – «Кока-Кола Беверіджиз Україна» – шляхетно передав право використання креативних напрацювань учасників «Полігону» громадській організації «Освіторія», діяльність якої спрямована на вдосконалення української освіти. Інноваційний Партнер «Рекламного полігону» – «Samsung Electronics Україна» – надав розкішні заохочувальні подарунки переможцям проекту. Свої призи вручив авторам найяскравіших робіт проекту його активний учасник – ГК «Фокстрот».
Як зазначив Андрій Бублик, директор із зв’язків з громадськістю та державними установами ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна»:
– Компанія вже третій рік поспіль допомагає молодим українцям отримати кращу освіту та набути професійних навичок. Я переконаний, що саме такі інвестиції у наше майбутнє допоможуть зробити нашу державу справді квітучою.
Висловлюючи позицію Асоціації «Українські імпортери побутової електроніки», її Генеральний директор Софія Арасланова відзначила:
– Національний ритейл побутової техніки продає сьогодні не гаджети і не пральні машини, а зручність роботи з інформацією та комфорт у побуті. Тому споживач і його споживчий досвід – головний герой в ритейлі, а захист його прав – наша конкурентна перевага. Ця функція стає ще більш соціальною в часи засилля «сірого» товару на ринку. Тому ми запросили до партнерства молодих рекламістів і маркетологів, щоб максимально ефективно спілкуватися з покупцем про ризики та можливості сьогоднішнього ринку ритейлу електроніки.
Підводячи попередні висновки цьогорічного літнього «Рекламного Полігону», можна стверджувати, що формат «creative battle» черговий раз підтвердив свою популярність у молодих рекламістів. Одеса на сьогодні є ідеальним місцем для проведення літніх змагань проекту. «Рекламний Полігон» довів свою самодостатність як рекламний фестивальний івент, а вагома підтримка партнерів та зусилля організаторів роблять проект привабливим для учасників.
Нагадаємо, що організаторами «Рекламного Полігону» (літо, 2017) виступили Спілка рекламістів України, Одеська національна академія харчових технологій (привітний господар локації проекту) та Київський національний торговельно-економічний університет.
Величезна подяка усім, хто сприяв успішному проведенню проекту!!!
До зустрічі в Одесі наступного року на «Рекламному Полігоні» (літо, 2018)!
Але до цього ще буде баттл осіннього «Рекламного Полігону»!
|