Новий стиль Національного Фестивалю Соціальної Реклами

12.11.2009

Національний фестиваль соціальної реклами змінив стиль, запропонований нашими партнерами ще на початку підготовки до IV НФСР весною цього року. Чи міняють коней на переправі? Запитаєте Ви, майбутній учасник Фестивалю чи партнер, людина, якій небайдуже все соціальне, в тому числі й реклама. Це питання турбувало й організаторів Фестивалю. Але вони все ж таки ризикнули, вгледівши в запропонованому стилі дещо більше, ніж може здатися на перший погляд.

Автор нового стилю відомий київський дизайнер Олександр Іванішин разом із новим знаком запропонував і новий слоган, яким стала фраза з «Маленького принца» Антуана де Сент-Екзюпері: «Тільки серце бачить все!» (російський варіант «Зорко одно лишь сердце!»). Зрозуміло, що такий кардинальний крок призвів до зміни всього ряду рекламних макетів.
Олександр Іванішин, керівник дизайнерської компанії «Олександр Іванішин» – Коли до мене до виробництва потрапив проект «Національний фестиваль соціальної реклами», я зумів побачити головне, – правильний шлях Фестивалю – шлях до людського серця.
Історично так склалося, що три попередніх фестивалі припадали на час бурхливого передкризового розквіту «всього». Тепер інші часи… Часи,коли потрібно озирнутися, зрозуміти, що є головне. З’явилося натхнення зробити великий, цілісний продукт. Згадали Екзюпері… Якого, взагалі ж то, повинні пам’ятати завжди. Запозичили в нього декілька правильних слів. Ось так у Фестивалю з’явився новий знак і стиль.
Світлана Толстоухова Заступник міністра України у справах сім'ї, молоді і спорту, президент ВГО «Ліга соціальних працівників України»: - Сьогодні соціальна реклама є одним із пріоритетних напрямків діяльності у сфері соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю. Підтвердженням цього є зростання інтересу та уваги до Національного фестивалю соціальної реклами (який проводився вже тричі) не тільки професіональних рекламістів та спеціалістів, які опікуються проблемами соціального здоров’я нації, але й пересічних громадян України. Впевнена, що новий стиль Національного фестивалю соціальної реклами є надзвичайно ємким та по суті точним. Серцем відчувати, любити, співчувати – все це є свідченням його нового рівня – з новими підходами, якістю та ефективністю.
Євгеній Ромат, Голова Спілки рекламістів України, професор КНТЕУ, співорганізатор НФСР: – Соціальна реклама – це сфера, в якій образна, знакова та емоціональна складові є пріоритетними. Стиль НФСР повинен чітко відображати цю тенденцію. Не можу сказати, що до цього Фестиваль не мав свого стилю. Просто те, що запропонував Олександр, в якості основних елементів іміджу, було кращим і професіональнішим. Він тонко відчув основні очікування організаторів НФСР відносно образу НФСР. Тепер, як і сам Фестиваль, його імідж став більш демократичним, інтелектуальним та емоціональним. Вдивляйтеся в наше життя, задумуйтеся та починайте бачити серцем! Тому що «Тільки серце бачить все»! Саме до цього закликає Національний фестиваль соціальної реклами.

 

www.socialfestival.in.ua  

 
 Новини
31.12.2020
11.09.2021 Проєкт ЄС-МОП та Держслужба України з питань праці підтримали номінацію «Працюй безпечно» 16-го УСФР
31.12.2020
10.09.2021 Проєкт ЄС-МОП і Держслужба України з питань праці підтримали номінацію «Виходь на світло» 16-го УСФР
17.07.2017
«Рекламний Полігон»: в Одесі відбулися креативні маневри
28.11.2013
Всеукраинский проект «Три молочных продукта в день» выступил официальным партнером Девятого УСФР®
26.11.2013
В Донецке прошел первый Восточно-украинский фестиваль рекламы
17.11.2013
В Украине впервые сформирован рейтинг креативности молодых рекламистов
16.10.2013
9-й Украинский студенческий фестиваль рекламы объявляет о старте приема работ
15.09.2013
Поздравление с Днем маркетолога и рекламиста
12.08.2013
Уникальный учебник по рекламе
12.08.2013
Співпраця фахових об’єднань, ВНЗ та МОН заради впровадження в Україні сучасних освітніх та кваліфікаційних стандартів
30.04.2013
7-й Национальный фестиваль социальной рекламы: седьмой номер оказался счастливым!
30.04.2013
Мероприятия Седьмого Национального фестиваля социальной рекламы® в Харькове
15.04.2013
Интервью Евгения Ромата по вопросам социальной рекламы для радио "Голос России"
08.04.2013
7-й НФСР. Срок подачи работ продлен до 12 апреля!
02.04.2013
«Маркетинг образования и маркетинговое образование в Украине». Практик маркетинг клуб на эту тему пройдет в КНТЭУ
01.04.2013
Социальная реклама в Украине: без денег, без приоритетных тем, без координации
01.04.2013
Практический мастер-класс от Дмитрия Роденко
31.03.2013
Жюри 7-го Национального фестиваля социальной рекламы возглавил Максим Лазебник
29.03.2013
«Социальная реклама – какая она? Или Зачем нужна социальная реклама рядовому украинцу?»
28.03.2013
29 марта в 13.00. Пресс-конференция «Зачем нужна социальная реклама?»
Всі новини »