У Полтаві відбулося чергове засідання Полтавської обласної організації Спілки рекламістів України. Розпочалось воно з вручення посвідчень новим членам Спілки.
На засіданні розглянули багато питань, які турбують рекламістів різних напрямків. Одне з них, це питання мови реклами. Відповідальний секретар Спілки рекламістів Інна Сенько проінформувала присутніх зі змінами, які відбулись у зв’язку з прийняттям ЗУ «Про засади державної мовної політики» (стаття 26) та відповіла на запитання присутніх.
Голова Полтавської обласної організації Юрій Бойко запропонував декілька напрямків співпраці Союзу Рекламістів з Полтавським університетом економіки і торгівлі. Один з таких напрямків, це організація спільними зусиллями молодіжного фестивалю реклами на базі ПУЕТу. Крім того, кафедра маркетингу цього вузу пропонує свої послуги у маркетингових дослідженнях, а студенти прагнуть пройти практику у рекламних агенціях.
Але на цьому спілкування рекламістів не закінчилось. Член Спілки Олег Підченко ознайомив присутніх з проблемами зовнішньої реклами. Були розглянуті питання виготовлення та розміщення вивісок у зв’язку із внесенням змін до Типових правил розміщення зовнішньої реклами,затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 495 від 23 травня 2012 року. На наболілі питання рекламістів фахово відповіли новий головний художник міста Микола Шевельов та начальник відділу ландшафтної архітектури міськвиконкому Юлія Романченко.
.
.
Рекламісти привітали Головного художника міста з новою посадою та побажали продуктивної співпраці зі Спілкою.
І однією з приємних новин стало повідомлення про участь члена Союзу рекламістів Олега Кузьмічева (Дизайн-студія «Шосте почуття») у ХІІІ Міжнародному фестивалі повітряних кульок у складі української команди «Кулька з перцем».
Команда здобула дві номінації. Перше місце у номінації «Мала скульптура» та третє місце у номінації «Велика скульптура». До речі, українці вперше взяли участь у цьому фестивалі.
Источник: http://www.poltava.pl.ua/project/475/