Спілка рекламістів України
Всеукраїнська громадська творча організація - об’єднує на
добровільних засадах за професійними інтересами
творчих працівників реклами.
Імідж-інформація
- Спілка рекламістів України надає своїм членам офіційний статус професійного творчого працівника, тобто особи, чия творча діяльність, незалежно від юридично оформлених трудових відносини, становить його основне заняття і є головним джерелом доходів.
- Спілка організовує творчі виставки, фестивалі, конкурси, що сприяють популяризації мистецької діяльності її членів. До всіх мистецьких заходів видаються каталоги.
- Спілка забезпечує правовий, соціальний та професійний захист своїх членів, захист їх авторських прав.
- Спілкою створена та діє Українська незалежна експертна комісія з питань реклами, яка видає експертні оцінки по конфліктних ситуаціях.
- Спілка сприяє пільговому пенсійному забезпеченню своїх членів із врахуванням загального безперервного творчого стажу незалежно від юридичного оформлення трудових відносин.
- Спілка звертається до державних органів з поданнями про встановлення державних почесних звань та державних стипендій членам Спілки, чий творчий доробок сприяв розвиткові національної культури та мистецтва.
- Спілка має власну нагороду – «Золота відзнака Спілки рекламістів України». Нею нагороджуються особи, що зробили особистий внесок у розвиток української реклами.
- Члени Спілки для забезпечення умов для творчої діяльності мають право на отримання окремої кімнати (кабінету, майстерні) або додаткової житлової площі розміром не менш як 20 м2, що оплачується у одинарному розмірі.
- Члени Спілки мають право на пріоритетність при продовженні договору оренди творчих майстерень, студій, лабораторій.
- Члени Спілки можуть одержувати фінансову та іншу матеріальну допомогу, доплату до пенсій, користуватися матеріальними і фінансовими можливостями Спілки.
Інформація складена на підставі Статуту Спілки рекламістів України, Закону України “Про професійних творчих працівників і творчі спілки” та Закону України “Про рекламу”.