Про нас пишуть

05.10.2010

Спілка молодих рекламістів України. Молоді та амбіційні

На початку літа було створено молодіжне крило Спілки рекламістів України. Основна мета Організації – творча та громадянська самореалізація її членів, їх професійна підготовка в напрямі опанування рекламних спеціальностей.

Основними завданнями Організації є: саморозвиток та підвищення творчого потенціалу молодих людей, творча та професійна підготовка молодих людей до роботи в рекламній галузі України, сприяння розвитку членів Організації для реалізації ними інтелектуального, творчого, фізичного, громадського та духовного потенціалу як особистостей, громадян України та членів місцевих, національних і міжнародних організацій та територіальних громад ,створення можливостей для участі молоді у творчих та навчальних заходах, сприяння у забезпечені рівних можливостей самореалізації членів СМР України.

Вступ до СМР України дає наступні можливості: проводити та брати участь в організації фестивалів, конференцій, семінарів, креативних таборів, форумів, спортивних змагань, концертів, зустрічей молоді та інших заходів, отримувати від керівних органів Спілки рекламістів України інформацію, необхідну для реалізації своїх прав, цілей та завдань, співпрацювати з іншими громадськими організаціями, органами державної влади та органами місцевого самоврядування у вирішенні питань, які не суперечать Статуту Спілки рекламістів України та Положенню, рішенням керівних органів Організації, проводити благодійні акції та заходи, вносити пропозиції до керівних органів Організації та Спілки рекламістів України, - вступати в різні національні та міжнародні неурядові організації, діяльність яких відповідає завданням Організації та статуту Спілки рекламістів України і не суперечить законодавству України. СМР України має на меті фінансувати навчання, лікування, стажування своїх членів, подорожі по Україні та за кордон, пов'язані з виконанням завдань Організації ,ідейно, організаційно та матеріально підтримувати заходи, що спрямовані на виконання цілей організації, надавати допомогу своїм членам.

Виходячи із статутних завдань Організації члени Організації розподіляються по трьох основних рівнях професійної майстерності, що вказані нижче. Віднесення члена організації до будь-якого рівня впливає лише на перспективи працевлаштування. Права всіх членів Організації є рівними незалежно від приналежності до професійного рівня.
Передбачаються такі рівні професійно-творчого зростання членів Організації:

• «Початківці» (знов прийняті члени СМР України, незалежно від попередніх досягнень);
• «Асистенти» (члени СМР України, що набули певні самостійні навички рекламної діяльності, та продовжують професійне зростання);
• «Майстри» (члени СМР України, що мають певні професійні здобутки та готові до роботи в рекламній галузі на професійному рівні);

 

Хоча організація досить молода, вона налічує більше 100 членів і кількість вступаючих активно зростає щодня! До спілки входять студенти з різних ВУЗів, зокрема  студенти Київського національного торговельно-економічного університету, Київського національного університету культури і мистецтв, Київського політехнічного інституту, Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана. В перспективі спілка має на меті об’єднати і студентів із інших ВУЗів Києва, а також інших міст! Членом Організації може бути кожен громадянин України віком від 17 до 30 років. До союзу можуть приєднуватись студенти як рекламних спеціальностей, так і просто молоді, енергійні, креативні люди, які мають бажання самореалізуватись за рахунок сфери реклами. Це - дизайнери, режисери, журналісти, менеджери, фотографи….

Спілка досить активно розпочала свою діяльність. Так, вже на Другому міжнародному Кримському фестивалі реклами, що проходив 20-21 липня цього року в Ялті, члени СМР України добре заявити про себе. А 20 вересня в Будинку кіно за підтримки Спілки рекламістів України і, зокрема Ромата Євгенія Вікторовича, пройшов майстер-клас для членів молодіжного крила від генерального директора агентства результативного маркетингу «С141» Мирослави Земцової на тему «Спортивний маркетинг». Члени Спілки настільки з нетерпінням чекали першого майстер-класу, що зал був вщент заповнений! Не дивлячись на свій молодий вік, Мирослава настільки доступно і професійно змогла провести презентацію, що тема спортивного маркетингу зацікавила всіх присутніх, навіть тих, хто байдужий до спорту. Спікер виклав не лише теоретичні аспекти цієї теми, але і практичне застосування. Також Мирослава Земцова розповіла про останні BTL-акції свого агенства. Після презентації директор агентства відповіла на численні запитання аудиторії. Після виступу Мирослави слово взяли директор по маркетингу компанії «Контур-2001» Олена Бутівщенко и Голова наглядової ради Міжнародного благодійного Фонду «Здоровє українского народу» Руслан Червак.

 

1 жовтня в рамках Дня студента чотирнадцятої міжнародної виставки реклами, маркетингу і мас-медіа REX"2010 проведена презентація Спілки молодих рекламістів України. Члени СМРУ разом із іншими студентами мали нагоду відвідати ряд цікавих семінарів і майстер-класів від провідних експертів рекламної сфери України, які провели: Є. Ромат, голова Спілки рекламістів України, професор, доктор наук держ. управління, професор Київського національного торговельно-економічного університету, В. Пекар, президент компанії "Євроіндекс", І. Лилик, канд. екон. наук, доцент, генеральний директор Української асоціації маркетингу, А. Герасимов, генеральний директор, компанії "Українська маркетингова група", Л. Горіла, керуючий партнер маркетинг-групи OS-Direct, В. Курейко, генеральний директор Publicity Creating, президент Українського PR-альянсу (UPRA) , М. Земцова, генеральний директор, компанії результативного маркетингу "С141", Р. Червак, незалежний маркетинг-консультант, голова Наглядової ради Міжнародного благодійного фонду "Здоров'я українського народу", професор Єльського університету (США), Є. Бутівщенко, директор з маркетингу, компанія "КОНТУР-2001" , А. Оксимець, координатор Асоціації івенторів Україні. Гуру вітчизняної реклами і комунікаційного бізнесу відверто ділилися зі студентами своїми поглядами на сучасну рекламу,тенденції розвитку вітчизняного і світового рекламного ринку, його потреби і перспективи, радили, як підготуватися до роботи, застерігали від помилок.

 

Також пройшла презентація 6-го Українського студентського фестивалю реклами: «Новий етап розвитку, нові можливості для учасників» , яку зробила Т. Пирогова, відповідальний секретар Спілки рекламістів України, виконавчий директор Українського студентського фестиваля реклами. По закінченні семінарів було чимало бажаючих вступити до СМРУ, всі вони змогли прямо на місті ознайомитись з правилами вступу до Спілки.

 

Зустріччю були задоволені всі, як доповідачі, так і учасники!
Наступна подібна масштабна зустріч - 6-й Український студентський фестиваль реклами.

Спілка молодих рекламістів України "СМART" продовжує набір креативних та енергійних молодих людей. У вас є чудова можливість показати на що ви здатні і з головою зануритися у світ рекламної індустрії. Чекаємо на вас!

Олеся Рыбаченко
студентка III курса
КНУКиИ, Факультет международных отношений и журналистики

22.07.2010

Как молодые рекламисты Ялту брали

 

 

 

Это жаркое лето в столичной суете, пришлось не по душе для наших молодых рекламистов. Зелёное поколение Союза рекламистов Украины - молодые умы, организовались в Союз молодых рекламистов Украины и решили всем показать, на что способна эта нью дженерейшон.

Так что представители Союза молодых рекламистов Украины решительно отправились в солнечную Ялту, где 20-21 июля проходил 2-й по счету Крымский международный студенческий фестиваль рекламы. И, конечно же, не просто так, на галечке полежать, а целенаправленно - занять наивысшие места, ну так, повыше к солнышку. Конкуренция была не слабая - 550 работ участников с Украины, России и Белоруссии, среди которых ребята постарались занять, уж вовсе не последние места.

Так как Cоюз был ещё совсем горяч и свеж, нас поехало всего восемь, зато каких! "Разумники" успели быть замечены во всех весовых категориях рекламного деяния. Наибольшим успехом отличились Коваленко Маруся и Бугаёв Евгений - студенты КНТЭУ, которые взорвали Ялтинский фестиваль взяв Гран-при за работу "Не забувай про свою реальну собаку" из серии "Черно-белая правда". Эта же работа победила и в специальной номинации от молодежного общественного движения "НЕБАЙДУЖІ!". Шиян Виктор, студент КНУКиИ, возглавляющий Координационный совет Союза молодых рекламистов, заявил о серьёзности своих намерений, подав на фестиваль сразу несколько работ в разных рекламных категориях, и не промазал - его "Стикер надежды" занял 2-е место в тематической номинации "Реклама Крыма". А его совместная работа с Протопоповой Владленой, "Всегда рядом" получила поощрительный диплом в номинации "Видео реклама". Кроме того и наружная реклама в исполнении Виктора попала в шорт-лист с работой "Выпил - возьми такси".

В лице женской половины Союз представили студентки университета культуры (КНУКиИ). Первое место заполучила Швачко Анна в тематической номинации фестиваля "Экология Черного моря и Крыма" с работой "Разыскивается". Поощрительный диплом получили Куприй Алина и Рыбаченко Леся, сняв видеоролик на достаточно серьёзную тему "Патриотизм не имеет цвета". Кандидатами на победу были также Ткаченко Инесса и Протопопова Владлена, представившие серию работ в номинацию печатная реклама "Час спілкуватись", "Час почути", "Час розуміти" и попали в шорт-лист номинации. Ещё одним участником от Союза молодых рекламистов был Гарышов Александр, студент того же КНУКиИ, но к сожалению его работа наград не получила.

Как для молодых специалистов, очень даже неплохое начало. И это только достижения восьми "умников", которые не поленились отправиться в Крым за свежими летними знаниями, и судьба, в лице судейского состава, их достойно наградила. Но главным призом было всё-таки море удовольствия, которое ожидало наших ребят после насыщенного трудового дня, семинаров и  мастер-классов. Южное побережье, дыханье тропиков и прогулки по ялтинской набережной - были основательной победой в этом фестивале. Всё-таки, как хорошо, что организаторы студенческого фестиваля остановились именно на этом прекрасном городе Ялта. И сложно даже представить, что будет в следующем году на фестивале, если нас соберётся уж куда больше. Так можно и все награды отобрать, не оставляя никаких надежд на победу у других студентов. Так что, дорогие коллеги, присоединяйтесь к Союзу молодых рекламистов: вместе мы - сила!

 

Швачко Анна
студентка IV курса
КНУКиИ, Факультет международных отношений и журналистики
.
.
.

 

 
 Новини
31.12.2020
11.09.2021 Проєкт ЄС-МОП та Держслужба України з питань праці підтримали номінацію «Працюй безпечно» 16-го УСФР
31.12.2020
10.09.2021 Проєкт ЄС-МОП і Держслужба України з питань праці підтримали номінацію «Виходь на світло» 16-го УСФР
17.07.2017
«Рекламний Полігон»: в Одесі відбулися креативні маневри
28.11.2013
Всеукраинский проект «Три молочных продукта в день» выступил официальным партнером Девятого УСФР®
26.11.2013
В Донецке прошел первый Восточно-украинский фестиваль рекламы
17.11.2013
В Украине впервые сформирован рейтинг креативности молодых рекламистов
16.10.2013
9-й Украинский студенческий фестиваль рекламы объявляет о старте приема работ
15.09.2013
Поздравление с Днем маркетолога и рекламиста
12.08.2013
Уникальный учебник по рекламе
12.08.2013
Співпраця фахових об’єднань, ВНЗ та МОН заради впровадження в Україні сучасних освітніх та кваліфікаційних стандартів
30.04.2013
7-й Национальный фестиваль социальной рекламы: седьмой номер оказался счастливым!
30.04.2013
Мероприятия Седьмого Национального фестиваля социальной рекламы® в Харькове
15.04.2013
Интервью Евгения Ромата по вопросам социальной рекламы для радио "Голос России"
08.04.2013
7-й НФСР. Срок подачи работ продлен до 12 апреля!
02.04.2013
«Маркетинг образования и маркетинговое образование в Украине». Практик маркетинг клуб на эту тему пройдет в КНТЭУ
01.04.2013
Социальная реклама в Украине: без денег, без приоритетных тем, без координации
01.04.2013
Практический мастер-класс от Дмитрия Роденко
31.03.2013
Жюри 7-го Национального фестиваля социальной рекламы возглавил Максим Лазебник
29.03.2013
«Социальная реклама – какая она? Или Зачем нужна социальная реклама рядовому украинцу?»
28.03.2013
29 марта в 13.00. Пресс-конференция «Зачем нужна социальная реклама?»
Всі новини »