Експертна комісія Спілки рекламістів України

Союз рекламістів України здійснює незалежні експертні дослідження  та надає експертні довідки та висновки на запити Антимонопольного комітету України, Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів, Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі, інших державних органів, а також підприємств, установ, організацій та фізичних осіб.

На експертизу можуть бути винесені питання:
1)    відповідності рекламного продукту вимогам законодавства України про рекламу;
2)    відповідності рекламного продукту вимогам конкурентного законодавства України;
3)    відповідності рекламного продукту вимогам законодавства України про захист прав споживачів;
4)    відповідності рекламного продукту вимогам законодавства України про захист суспільної моралі;
5)    відповідності рекламного продукту вимогам законодавства України про інтелектуальну власність;
6)    художньої якості рекламного продукту та його технологічного і технічного рівня;
7)    ефективності реклами, маркетингу, public relations;
8)    щодо того чи має певна інформація рекламний характер та чи може вважатися рекламою;
9)    результатів рекламних тендерів;
10)    конфліктів між членами Спілки рекламістів України та замовниками рекламного продукту.


Напрямки рекламної діяльності, за якими здійснюється експертиза.
•    зовнішня реклама;
•    аудіо-відео реклама;
•    друкована реклама;
•    рекламні публікації у пресі;
•    інтернет реклама;
•    мобільна реклама;
•    соціальна реклама;
•    public relations;
•    маркетингові технології (семплінг, директ мейл тощо);
•    технічне забезпечення реклами (рекламні конструкції тощо).
Заявки на проведення експертизи подаються у письмовому вигляді на ім’я голови Спілки рекламістів України. Заявка має містити:
- найменування суб’єкту (суб’єктів) щодо діяльності (результатів діяльності) яких буде здійснюватися експертиза;
- стислий та вичерпний виклад обставин справи;
- чітко сформульоване запитання до експертизи;
- контактний телефон.

Експертиза здійснюється експертом Спілки рекламістів України, або Українською незалежною експертною комісією з питань реклами (УНЕК).

За результатами розгляду запиту експертом Спілки рекламістів України видається експертна довідка. Експертиза проводиться протягом місяця з дня одержання заявки.
За результатами розгляду запиту Українською незалежною експертною комісією з питань реклами видається експертний висновок. Експертиза проводиться у місячний строк з дня одержання заявки. Експертний висновок затверджується на засіданні УНЕК та доводиться до відома заявника у письмовому вигляді протягом п’яти робочих днів починаючи з наступного дня після засідання.

Експертиза є платною якщо здійснюється на запит недержавного суб’єкту та передбачає скликання експертної комісії, залучення фахівців-спеціалістів, видатки на виїзд або відрядження, технічну підготовку експертизи тощо.

_________________________

1| на підставі ст. 29 Закону України «Про рекламу» та Положення про Українську незалежну експертну комісію з питань реклами, затверджену ІV З’їздом Спілки рекламістів України13 вересня 1999 року

 

Заявки на проведення експертизи надсилати на: reklamspilka@ukr.net
З питань щодо експертизи звертайтеся за тел.: +38-050-592-65-94

 
 Новини
31.12.2020
11.09.2021 Проєкт ЄС-МОП та Держслужба України з питань праці підтримали номінацію «Працюй безпечно» 16-го УСФР
31.12.2020
10.09.2021 Проєкт ЄС-МОП і Держслужба України з питань праці підтримали номінацію «Виходь на світло» 16-го УСФР
17.07.2017
«Рекламний Полігон»: в Одесі відбулися креативні маневри
28.11.2013
Всеукраинский проект «Три молочных продукта в день» выступил официальным партнером Девятого УСФР®
26.11.2013
В Донецке прошел первый Восточно-украинский фестиваль рекламы
17.11.2013
В Украине впервые сформирован рейтинг креативности молодых рекламистов
16.10.2013
9-й Украинский студенческий фестиваль рекламы объявляет о старте приема работ
15.09.2013
Поздравление с Днем маркетолога и рекламиста
12.08.2013
Уникальный учебник по рекламе
12.08.2013
Співпраця фахових об’єднань, ВНЗ та МОН заради впровадження в Україні сучасних освітніх та кваліфікаційних стандартів
30.04.2013
7-й Национальный фестиваль социальной рекламы: седьмой номер оказался счастливым!
30.04.2013
Мероприятия Седьмого Национального фестиваля социальной рекламы® в Харькове
15.04.2013
Интервью Евгения Ромата по вопросам социальной рекламы для радио "Голос России"
08.04.2013
7-й НФСР. Срок подачи работ продлен до 12 апреля!
02.04.2013
«Маркетинг образования и маркетинговое образование в Украине». Практик маркетинг клуб на эту тему пройдет в КНТЭУ
01.04.2013
Социальная реклама в Украине: без денег, без приоритетных тем, без координации
01.04.2013
Практический мастер-класс от Дмитрия Роденко
31.03.2013
Жюри 7-го Национального фестиваля социальной рекламы возглавил Максим Лазебник
29.03.2013
«Социальная реклама – какая она? Или Зачем нужна социальная реклама рядовому украинцу?»
28.03.2013
29 марта в 13.00. Пресс-конференция «Зачем нужна социальная реклама?»
Всі новини »