Союз рекламістів України здійснює незалежні експертні дослідження та надає експертні довідки та висновки на запити Антимонопольного комітету України, Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів, Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі, інших державних органів, а також підприємств, установ, організацій та фізичних осіб.
На експертизу можуть бути винесені питання:
1) відповідності рекламного продукту вимогам законодавства України про рекламу;
2) відповідності рекламного продукту вимогам конкурентного законодавства України;
3) відповідності рекламного продукту вимогам законодавства України про захист прав споживачів;
4) відповідності рекламного продукту вимогам законодавства України про захист суспільної моралі;
5) відповідності рекламного продукту вимогам законодавства України про інтелектуальну власність;
6) художньої якості рекламного продукту та його технологічного і технічного рівня;
7) ефективності реклами, маркетингу, public relations;
8) щодо того чи має певна інформація рекламний характер та чи може вважатися рекламою;
9) результатів рекламних тендерів;
10) конфліктів між членами Спілки рекламістів України та замовниками рекламного продукту.
Напрямки рекламної діяльності, за якими здійснюється експертиза.
• зовнішня реклама;
• аудіо-відео реклама;
• друкована реклама;
• рекламні публікації у пресі;
• інтернет реклама;
• мобільна реклама;
• соціальна реклама;
• public relations;
• маркетингові технології (семплінг, директ мейл тощо);
• технічне забезпечення реклами (рекламні конструкції тощо).
Заявки на проведення експертизи подаються у письмовому вигляді на ім’я голови Спілки рекламістів України. Заявка має містити:
- найменування суб’єкту (суб’єктів) щодо діяльності (результатів діяльності) яких буде здійснюватися експертиза;
- стислий та вичерпний виклад обставин справи;
- чітко сформульоване запитання до експертизи;
- контактний телефон.
Експертиза здійснюється експертом Спілки рекламістів України, або Українською незалежною експертною комісією з питань реклами (УНЕК).
За результатами розгляду запиту експертом Спілки рекламістів України видається експертна довідка. Експертиза проводиться протягом місяця з дня одержання заявки.
За результатами розгляду запиту Українською незалежною експертною комісією з питань реклами видається експертний висновок. Експертиза проводиться у місячний строк з дня одержання заявки. Експертний висновок затверджується на засіданні УНЕК та доводиться до відома заявника у письмовому вигляді протягом п’яти робочих днів починаючи з наступного дня після засідання.
Експертиза є платною якщо здійснюється на запит недержавного суб’єкту та передбачає скликання експертної комісії, залучення фахівців-спеціалістів, видатки на виїзд або відрядження, технічну підготовку експертизи тощо.
_________________________
1| на підставі ст. 29 Закону України «Про рекламу» та Положення про Українську незалежну експертну комісію з питань реклами, затверджену ІV З’їздом Спілки рекламістів України13 вересня 1999 року
Заявки на проведення експертизи надсилати на: reklamspilka@ukr.net
З питань щодо експертизи звертайтеся за тел.: +38-050-592-65-94