Спілка рекламістів України створена у липні 1993 року. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 1 червня 1998 р. № 762, в березні 1999 року Спілці рекламістів України надано статус Всеукраїнської творчої спілки (свідоцтво № 10).
Основна мета діяльності – сприяння розвитку та популяризації традицій української національної культури у рекламній творчості, здобуття міжнародного визнання рекламного доробку українських рекламістів, вирішення професіональних питань рекламістів: об’єднання зусиль членів Спілки для захисту творчих, соціально-економічних та інших інтересів, авторських прав, підвищення статусу рекламіста-професіонала.
До Спілки входять більш як 600 членів з різних міст України. У Вінниці, Дніпропетровську, Запоріжжі, Житомирі, Києві, Кіровограді, Львові, Луганську, Миколаєві, Одесі, Полтаві, Севастополі, Харкові, Херсоні, Чернівцях, Чернігові створено регіональні осередки Спілки рекламістів України.
Спiлка рекламiстiв України започаткувала в Україні:
- Міжнародну виставку “Реклама”, яка проводилася 1993-1998 рр..;
- Всеукраїнську виставку “Мас-Медіа” (1995-1999 рр..);
- Міжнародний фестиваль реклами “Золотий ПРОФІль (1995-1998 рр..);
- Всеукраїнську виставку “Товарний знак. Фірмовий стиль” (1995 р..);
- Всеукраїнську виставку “Парад дизайну” (1998 р.);
- виставку “Рекламний плакат України за 100 років” (1999 р.);
- Всеукраїнську виставку-конкурс патріотичного спрямування “Ласкаво просимо до України, діти (2001-2003 рр..);
- конкурс соціальної реклами “Соціальний плакат- Києву, киянам” (2003 р.);
- цикл виставок з історії світової та вітчизняної рекламної класики: “Друкована реклама США 30-х років” (2002 р.) за сприяння посольства США в Україні; “Реклама Одеси” (2001 р.); “Реклама Вінниці” (2002 р.); “Реклама Запоріжжя”(2003 р.);
- виставки: “Гумор у рекламі”, “Емальєрне мистецтво в зовнішній рекламі”, “Паперова пластика” тощо.
- конкурс виставкового плаката “Життя у виставковому вимірі” (2004 р.);
- Національний фестиваль соціальної реклами (2005–2009 рр..), який надалі проводитиметься щорічно.
- Спілкою проведені численні творчі виставки художників, що працюють в рекламній галузі.
- Спілка виступила співорганізатором щорічної міжнародної науково-практичної конференції “Від лідера-особистості до – держави-лідера”.
- Спілка організувала та провела конференцію та слухання "Роль соціальної реклами як компоненту сталого розвитку суспільства" (2006 р.).
Серед членів Спілки багато лауреатів міжнародних конкурсів та фестивалів, Спілка має у своїх лавах доцентів, професорів, академіків, видатних митців, які носять звання “Заслужений журналіст України”, “Заслужений працівник культури”, “Заслужений діяч мистецтв України”.
Завдяки зусиллям Спiлки, професiю «рекламiст» занесено до Державного класифiкатору.
Спiлка вiдiграла важливу роль у процесi розробки та прийняття першого Закону України «Про рекламу» у 1996 р. Значний внесок зроблений Спiлкою у пiдготовку проекту Закону України «Про полiтичну рекламу», у розробку нової редакції Закону України «Про рекламу» в 1999-2000 рр. та Закону України «Про творчi спiлки ... ». Спiлкою розроблено та затверджено «Правила професійної етики в рекламi» i «Положення про Українську незалежну експертну комiсiю з питань реклами» тощо.
Велика заслуга в цьому належить першому Головi Спiлки рекламiстiв України Рудакову Валерiю Олександровичу. Його зусиллями Спiлка набула статусу провiдної організації рекламного ринку.
Значний внесок у розвиток Спiлки рекламiстiв України зробив Старощук Михайло Іванович, який очолював її з 2001 по 2007 рр..
В 2007 року Головою Спiлки рекламiстiв України став Ромат Евгеній Вікторовіч