Т О П - Н О В И Н И
9-й Харківський студентський фестиваль реклами:
свято рекламного креативу у прифронтовому Харкові
1 грудня 2023 р. у прифронтовому місті Харкові відбулися заходи 9-го Харківського студентського фестивалю реклами! Його організаторами виступили Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця та Спілка рекламістів України.
Одразу слід відзначити, що це був незвичайний Фестиваль. І надамо аргументи на користь цього твердження. По-перше, 9-й ХСФР відбувся під час війни, що розв’язали російські загарбники проти української держави та українського народу. Це, звичайно ж, вплинуло на умови створення креативних рекламних робіт українськими студентами. Проте слід відзначити дуже велику кількість робіт патріотичного спрямування, присвячених нашим захисникам і ЗСУ. Частково це можна пояснити непроведенням у цьому році загальнонаціонального проекту УСФР. Але великою мірою це пояснюється активною роботою Оргкомітету Фестивалю. По-друге, можна впевнено сказати, що 9-й ХСФР – це найбільший регіональний студентський фестиваль реклами. І за кількістю, і за представленістю інших українських регіонів. У Фестивалі взяли участь 207 студентів і школярів із понад 50 українських закладів освіти із Харкова, Києва, Дніпра, Одеси, Львова, Чернівців, Рівного, Тернопіля, Черкас, Полтави, Сум, Маріуполя та інших міст України. Учасниками Фестивалю було надіслано 155 конкурсних робіт. По-третє, вперше з 2019 року, студентський фестиваль реклами відбувся у форматі офлайн! Зважаючи на ситуацію, що склалася, всі фестивальні події також транслювалися й у онлайн-форматі. Але ті заходи, що відбулися в ХНУ імені Семена Кузнеця, пройшли з максимальним дотриманням вимог безпеки.
Відкриття 9-го ХСФР почалося з привітань його Організаторів. Фестиваль відкрив В. С. Пономаренко, ректор Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця. Він побажав учасникам цікавої програми майстер-класів та перемоги у творчому змаганні. Від імені ще одного співорганізатора – Спілки рекламістів України – виступив її голова Євген Ромат. Зі словами вітання до учасників звернувся Голова Журі Фестивалю – Ігор Куліш, генеральний директор одного найперших рекламних агентств міста Харкова. І, звичайно ж, пролунав не старіючий студентський гімн Gaudeamus.
Програма майстер-класів Фестивалю була традиційно досить насиченою, цікавою та корисною.
Події фестивального дня продовжила церемонія нагородження переможців 9-го ХСФР. Перелік робіт-переможців розміщено на офіційному сайті Співорганізатора Фестивалю – https://www.hneu.edu.ua/
А Гран-Прі 9-го ХСФР, на жаль, ніхто не виборов. Журі в даному випадку продемонструвало принциповість та довело справедливість свого рішення на церемонії нагородження переможців.
Спасибі всім учасникам та організаторам Фестивалю! Величезна вдячність членам Журі, які відсудили роботи об’єктивно, принципово, але й доброзичливо! І низький уклін колежанкам і колегам – викладачам, які підготували студентів до участі у 9-му ХСФР!
До зустрічі на 18-му УСФР, що відбудеться вже дуже скоро!
16-й Український студентський фестиваль реклами:
нові виклики, нові здобутки
19 ноября 2021года
16-й Український студентський фестиваль реклами відбувся!
19 листопада 2021 року в режимі онлайн пройшли заключні події 16-го УСФР. Відкриття почалося з привітань Організаторів Фестивалю.
Директор Навчально-наукового інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка Володимир Різун розповів про основні надбання УСФР, побажав учасникам цікавої програми майстер-класів та перемоги у творчому змаганні. Від імені ще одного співорганізатора – Спілки рекламістів України – виступив її голова Євген Ромат.
Учасників привітали представники Офіційного Партнера Фестивалю – Проєкту МОП «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні», що фінансується ЄС – менеджер Проєкту Жолт Дудаш та Національний координатор Проєкту Софія Литвин. Вони відзначили важливість залучення молодих креаторів до проблем поліпшення умов праці.
Із привітанням виступила також Олена Коновалова, заступник Директора Департаменту з питань праці Державної служби України з питань праці
Програма майстер-класів Фестивалю була, як завжди цікавою та корисною.
Із досить коротким зверненням перед учасниками Фестивалю виступив голова Журі 16-го УСФР Анже Йереб. Він відзначив, що креативний рівень робіт учасників цьогорічного Фестивалю помітно зріс. Але певні проблеми в опануванні студентами рекламних компетенцій ще залишаються.
Далі увагу онлайн-глядачів надовго завоював Ілля Янковський –
креативний директор міжнародного агентства Havas Village Ukraine. Його майстер-клас на тему «Креативник 360 – як заробити на ідеях» тримав увагу аудиторії понад 2 години.
Олена Лобова, експертка з комунікацій, співзасновниця школи комунікацій і менеджменту Old School і Марія Семивоник, менеджер з комунікацій,
ГО «Change Communication» провели майстер-клас: «Соціальні комунікації у вирішенні проблем трудових відносин. Як це робиться в Європі?».
У програмі майстер-класів виступив також Євген Ромат. Тема його виступу – «Фестивалі – ефектний та ефективний інструмент івент-маркетингу»
Події Фестивалю продовжила церемонія нагородження переможців 16-го УСФР. У процедурі нагородження в режимі онлайн взяли участь представники Організаторів, Партнерів, членів Журі, викладачів та студентів із понад 20 українських вишів з усіх регіонів України.
Повний перелік робіт-переможців, буде найближчим часом розміщено на офіційному сайті Фестивалю: www.studfestival.com.ua. А Гран-Прі цього року виборола вже відома нам переможиця попередніх УСФР Ксенія Ткачук, студентка КНТЕУ. На 16-му УСФР вона отримала ще дві перемоги в різних номінаціях та зайняла два інших призових місця.
Спасибі всім учасникам, всім членам Журі, організаторам Фестивалю та викладачам, які підготували студентів до участі у 16-му УСФР!
До зустрічі на 17-му УСФР, що відбудеться у листопаді наступного року! Маємо надію, що учасники вже зустрінуться у форматі офлайн в ННІЖ Київського національного університету імені Тараса Шевченка!
«Найкраще відео про безпеку і здоров’я на роботі» – нова номінація П’ятнадцятого Українського студентського фестивалю реклами від Проєкту Європейського Союзу та Міжнародної організації праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні»
14 августа 2020 года
Партнер 15-го УСФР Проєкт Європейського Союзу та Міжнародної організації праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні» підтримав створення додаткової номінації – «Найкраще відео про безпеку і здоров’я на роботі».
«Ми хочемо донести до працівників, роботодавців і молоді, що безпека і здоров’я на роботі – це не просто перелік правил. Це те, що вберігає працівників від професійних захворювань, травмування на робочому місці чи навіть смерті, і дозволяє будувати кар’єру в гідних умовах і досягти бажаного рівня добробуту, не наражаючи себе на небезпеку. Адже, якою б терміновою та важливою не була робота, ніколи не можна ризикувати власною безпекою. В той же час, забезпечення безпеки і здоров’я на роботі вигідно і роботодавцям. Бо ризик життю і здоров’ю працівника – це ризик для бізнесу, і відповідно – захищені здорові працівники – гарантія стабільності бізнесу», – зазначив менеджер Проєкту ЄС-МОП Антоніу Сантуш:
– Номінація «Найкраще відео про безпеку і здоров’я на роботі» має на меті, по-перше, підвищити обізнаність працівників про їхнє право на безпечні, здорові умови праці, по-друге, інформувати роботодавців про переваги безпечної та здорової праці для бізнесу, і по-третє, пропагувати ідею важливості безпечних та здорових умов праці серед молодих людей, які скоро стануть працівниками або відкриють власну справу.
Голова Спілки рекламістів України, координатор 15-го УСФР, професор Євген Ромат відзначив таке:
– Номінація творчого конкурсу 15-го УСФР «Найкраще відео про безпеку і здоров’я на роботі» стала вже другою, яку підтримав на цьому Фестивалі Проєкт Європейського Союзу та Міжнародної організації праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні». Я вважаю це дуже важливим та логічним кроком Проєкту. Адже безпека життя та здоров’я наших людей є, безумовно, найважливішою проблемою.
– Людське життя – найвища соціальна цінність, – наголосив Керівник Державної служби України з питань праці Віталій Сажієнко, – Підвищення рівня превентивної культури – це запорука збереження здоров’я та життя працівників і ніякі компенсації не повернуть таких втрат. Ми всі маємо усвідомити, що співпраця та діалог між усіма учасниками щодо забезпечення належних, безпечних і здорових умов праці, попередження травматизму на роботі та професійних захворювань насамперед зберігають здоров’я працівників, а також підвищують продуктивність праці та якість продукції, забезпечуючи тим самим конкурентоздатність бізнесу та інвестиційну привабливість держави».
Детальна інформація про умови конкурсу за цією номінацією згодом буде викладена у креативному брифі. Роботи від українських студентів приймаються до 13 листопада 2020 року, а заключні заходи відбудуться 19 листопада 2020 р. в Києві.
Довідкова інформація:
м. т. + 38 050 889 02 59
(проєкт-менеджер Алла Запруднова).
14 июля 2020 года
П’ятнадцятий Український студентський фестиваль реклами вітає Офіційного Партнера – Проєкт Європейського Союзу та Міжнародної організації праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».
Оргкомітет 15-го УСФР із великим задоволенням повідомляє, що Офіційним Партнером Фестивалю став Проєкт Європейського Союзу та Міжнародної організації праці
«На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні». Як відомо, за регламентом Фестивалю Офіційний Партнер УСФР започатковує свою тематичну номінацію. Цього разу це номінація
«Виходь на світло–декларуй працю!».Понад 20% зайнятого населення України, а це більше 3,5 мільйона осіб, залучені до повністю або частково незадекларованої праці. Щоб привернути увагу українців до проблеми і масштабів незадекларованої праці, Державна служба України з питань праці за підтримки Європейського Союзу та Міжнародної організації праці реалізує всеукраїнську комунікаційну кампанію «Виходь на світло!». Метою започаткування нової номінації 15-го УСФР є: сприяти підвищенню обізнаності щодо проблеми незадекларованої праці в Україні; сформувати базовий рівень розуміння проблеми цільовою аудиторією; запровадити в інформаційне поле термін «незадекларована праця». Засновник УСФР, голова Спілки рекламістів України, професор
Євген Ромат зазначив: – Із задоволенням маю констатувати, що це вже неперший досвід нашої співпраці з Проєктом ЄС-МОП. Ми вже мали приємність колаборації в межах ХІ Національного фестивалю соціальної реклами. Тому я наочно переконався, що шляхетні цілі Проєкта є надзвичайно актуальними. А люди, що працюють над їхнім досягненням, –професійні та мотивовані. Із нетерпінням чекатиму на результати конкурсу за цією партнерською номінацією!
Менеджер Проєкту ЄС-МОП Антоніу Сантуш своєю чергою зауважив:– Номінація «Виходь на світло –декларуй працю!» – це чудова нагода дати можливість студентам, які вже є працівниками чискоро ними стануть або почнуть власну справу, замислитися над проблемою незадекларованої праці, «пропустити» її через себе і зрозуміти, передусім для себе, що це не їхній шлях. Їхній шлях –працювати та вести бізнес згідно з європейськими цінностями! Керівник Державної служби України з питань праці Віталій Сажієнко зазначив: – Держпраці України має сформувати сучасну систему інформаційної підтримки політики запобігання незадекларованій праці, пропагування важливості та стратегічної вигоди подолання незадекларованої праці для суспільства й окремої людини. Для цього слід повною мірою використовувати засоби масової інформації з метою виховання суспільної нетерпимості до потенційних порушників законодавства у сфері праці, а також інформування про наслідки використання незадекларованої праці. Започаткування нової номінації 15-го УСФР значною мірою сприятиме досягненню встановлених цілей.
Оргкомітет 15-го УСФР інформує потенційних учасників, що прийом фестивальних робіт розпочався!
Заключні заходи відбудуться 19 листопада 2020 р.в Києві!
Довідкова інформація:
15_usfr@ukr.net,
м.т. + 380508890259
(проєкт-менеджер Алла Запруднова).
УВАГА ВСІМ!!!
Запрошуємо до участі!
В Києві пройдуть події креатив-баттла
"Рекламний Полігон" (зима, 2018)
27 лютого 2018 р. (з 9:30) – 28 лютого 2018 р (до 18:00)
Київський національний торговельно-економічний університет,
вул. Кіото, 21, корп. «Д»
Заявка на участь та Положення
Про Проект
Креатив-баттл "Рекламний Полігон"© був створений у 2012 р. у рамках загального проекту "Український студентський фестиваль реклами"® .
З літа 2017 року «Рекламний Полігон» – самостійний творчий проект.
Якщо стисло, то суть проекту – виконання командами креативних рекламістів конкретного практичного завдання (розробка комунікативної кампанії) за конкретним завданням, що сформульовано в творчому брифі, за певний проміжок часу (зазвичай, 36 годин).
27 лютого – 28 лютого 2018 р відбудуться заходи "Рекламний Полігон" (зима, 2018). Співорганізаторами Проекту "Рекламний Полігон" (зима, 2018) виступили
Спілка рекламістів України, Київський національний торговельно-економічний університет та професійний журнал «Маркетинг і реклама».
Офіційним Партнером Проекту стала компанія «Кока-Кола Беверіджиз Україна»
До складу Журі запрошені представники компаній-партнерів, громадських організацій, керівники рекламних компаній, маркетинг-директори виробничих підприємств. Викладачі вузів не можуть бути членами Журі за регламентом Проекту.
Повний склад Журі буде розміщений на офіційному сайті УСФР – www.studfestival.com.ua.
Учасники, що вже повідомили про свою участь у Проекті, представляють виші Києва, Одеси, Харкова, Вінниці, Черкас, Чернівців та інших міст України.
Очікуються цікаві творчі перегони команд, що вже зустрічалися в очних поєдинках у рамках попередніх «Рекламних Полігонів».
До 26 лютого 2018 р. продовжується реєстрація команд-учасників.
Додаткова інформація, акредитація ЗМІ, прийом заявок учасників:
тел. 050-343-43-21; 050-592-65-94
e-mail: advpoligon@ukr.net
________________________________
________________________________
________________________________
Український студентський фестиваль реклами:
23 листопада 2017 р. в Києві, у Конгрес-центрі Київського національного торговельно-економічного університету (КНТЕУ) відбулися заключні події 13-го Українського студентського фестивалю реклами (УСФР).
Нагадаємо, що Фестиваль проводиться с 2004 року та об’єднує творчих, соціально активних креативних молодих людей з усієї України, що реалізують свій потенціал у рекламних зверненнях.
Постійними співорганізаторами УСФР вже багато років є Спілка рекламістів України та КНТЕУ. Цього року Офіційним Партнером Фестивалю виступила компанія PepsiCo Ukraine, яка ініціювала на 13-му УСФР спеціальну тематичну номінацію «Рекламна кампанія "Роздільний збір побутових відходів"».
На творчий конкурс Фестивалю цього року було надіслано 517 робіт. У ньому взяли участь 633 студенти з 51 закладу вищої освіти та учні з 9 загально-освітніх шкіл. Вони представили всі регіони України: Київ, Харків, Дніпро, Одесу, Запоріжжя, Чернівці, Черкаси, Полтаву, Вінницю, Тернопіль, Житомир, Хмельницький, Кривий Ріг, Донеччину (м. Слов’янськ) та ін.
За день проведення Фестивалю його події відвідали понад 1000 осіб. Здебільшого – це студентів київських вишів, але понад 250 учасників приїхали на 13-й УСФР з інших міст України.
Показово, що Гран-Прі виборола робота Анастасії Довгань із КНТЕУ, що була подана на партнерську номінацію Фестивалю. Сюжет її можна означити так: між двома високими горами відсортованих відходів просувається пророк Моїсей. Це дуже символічно, адже за біблейською легендою він провів свій народ по дну моря, яке розступилося перед ним. Слоган роботи теж показовий: «Ти теж так зможеш!».
13-й УСФР був багатим на нові яскраві роботи студентів. Журі Фестивалю, яке об’єднує виключно професіоналів було принциповим, але доброзичливим і справедливим. Голова Журі Фестивалю регіональний виконавчий креативний директор BBDO в Україні та Центральній Азії Анже Йереб зазначив:
– Ми не обираємо переможцями тих, чиї роботи були кращими з поданих! Переможцями стають ті, чиї роботи зворушили емоції всіх членів журі, змусили їх замислитись!
Підводячи підсумки Фестивалю, голова Спілки рекламістів України, професор КНТЕУ Євген Ромат підкреслив його основні надбання:
–13-й УСФР можна назвати одним із найкращих за останній роки. Можна констатувати більшу активність студентів, адже кількість робіт у порівнянні з минулим роком зросла на третину. Журі відзначили прогрес і в професійній майстерності учасників Фестивалю. Хочу висловити подяку всім небайдужим людям та організаціям, що причетні до успіху форуму. Це – і креативні та талановиті учасники творчого конкурсу , і викладачі, і професіонали реклами, що справедливо оцінили фестивальні роботи та провели блискучі майстер-класи у день проведення Фестивалю, і співорганізатори, і команда волонтерів, і всі, хто прийшов на фестивальні заходи. Звичайно, що подія відбулася й завдяки Партнеру 13-го УСФР – компанії PepsiCo Ukraine, яка разом із ресурсною підтримкою Фестивалю запропонувала таку актуальну номінацію.
Велике спасибі всім Партнерам, що підтримали Фестиваль!
Як зазначив Сергій Макаренко, директор зі зв'язків з органами влади і громадськістю PepsiCo Ukraine:
– Для нас це був новий, але надзвичайно корисний досвід спілкування з талановитою молоддю в рамках 13-го Українського студентського фестивалю реклами. Порадували своїми роботами до нашої номінації багато учасників, тож непросто було обирати кращого з кращих. Але ми впоралися та віддали перемогу учасниці, яка створила, на наш погляд, найемоційнішу історію.
Тож 13-й УСФР відбувся! Маємо надію, що наступний Фестиваль буде ще успішнішим! До зустрічі на 14-му УСФР восени 2018 року!!!
________________________________
________________________________
________________________________
17.07.2017
7-9 липня в Одесі пройшли заключні події проекту «Рекламний Полігон» (літо, 2017). Нагадаємо, що так називається творче змагання команд молодих рекламістів, переможцями якого стали...
читати далі »
УВАЖАЕМЫЕ ПОСЕТИТЕЛИ САЙТА СОЮЗА РЕКЛАМИСТОВ УКРАИНЫ!
ПРЕДЛАГАЕМ ВАМ ПОДПИСАТЬСЯ НА ВЕДУЩИЕ ПРОФИЛЬНЫЕ ЖУРНАЛЫ
НА 2014-Й ГОД
Выберите один или несколько вариантов.
Скачайте заявку, заполните и перешлите
на e-mail:marketing_reklama@ukr.net
ЗАЯВКА НА ПОДПИСКУ ЧЕРЕЗ РЕДАКЦИЮ
/скачать/
Оформление подписки:
Алла Запруднова +38-057-704-12-45+38-057-704-12-45; mir@mr.com.ua
Татьяна Пирогова +38-050-592-65-94+38-050-592-65-94 marketing_reklama@ukr.net
Маркетинг, отдел маркетинга, маркетинговые технологии,
маркетинговые исследования, конференции, фестивали, выставки, новости маркетинга и рекламы, социальная реклама, - основные рубрики и темы журналов. Мы предлагаем не просто подписку - мы предлагаем решения Ваших маркетинговых задач!
Т О П - Н О В О С Т И
20.11.2012
15 ноября в Киеве прошел Восьмой Украинский студенческий фестиваль рекламы®. УСФР 2012 стал самым массовым молодежным рекламным Фестивалем не только в Украине, но и на пространствах СНГ. 1500 работ были поданы на Творческий конкурс 8-го УСФР студентами и аспирантами из 120-ти вузов Украины, России, Белоруссии, Казахстана, США и 45-ти рекламных агентств и компаний. Более 2000 человек участвовали в Заключительных мероприятиях 15 ноября в Киевском Дворце детей и юношества. 25 членов компетентного жюри, в состав которого вошли ведущие специалисты маркетинга, рекламы и PR более 10 часов профессионально и доброжелательно оценивали конкурсные работы, рассматривая каждую работу индивидуально. На новый качественный уровень поднялся ивент проекта. Важнейшие составляющие – качество работ, состав жюри, уникальная программа мастер- классов выдержаны в соответствии с традициями международных рекламных фестивалей.
Творческий конкурс 8-го УСФР, по оценке жюри, отличался высоким качеством конкурсных разработок участников: студентов, молодых сотрудников, школьников. Из 8-ми номинаций, самыми лучшими на этот раз были аналитические проекты рекламных кампаний (ноу-хау, которое по инициативе основателя Фестиваля Евгения Ромата, было введено в Программу еще в 2004-м году на первом УСФР), креативная видео реклама, высокохудожественные постеры. В шорт-лист Фестиваля было отобрано 112 работ. 26 участников получили Дипломы шорт-листа. 86 – Поощрительные дипломы и награды за призовые места. Гран-при 8-го УСФР у Марии Панкратьевой за работу: «Серия рекламных плакатов для Черкасского зоопарка».
Со списком победителей можно познакомиться на официальном сайте УСФР: http://studfestival.com.ua/USFR_8_pobediteli/
Проект состоялся благодаря поддержке партнеров: партнер Титульной темы «Будущее, которого мы хотим» – Представительство Програмы развития ООН в Украине, партнер тематической номинации – компания «МакДональдз® в Украине», официальный партнер 8-го УСФР – корпорация «Артериум». Спасибо всем партнерам, компаниям и просто неравнодушным людям, которые сделали проведение Фестиваля возможным!
Соорганизаторы Фестиваля – Союз рекламистов Украины, Киевский национальный торгово-экономический университет, журнал «Маркетинг и реклама».
Главный итог Фестиваля: у рекламно-маркетинговой и PR индустрии – отличное будущее. Подрастает умная, талантливая, креативная молодежь. Будущие маркетинговые аналитики, дизайнеры, видео режиссеры, специалисты PR отрасли. По-настоящему профессиональные и наиболее активные из них участвуют в УСФР®. Дирекция Фестиваля располагает контактами участников - победителей Фестиваля из Украины и зарубежных стран, которые хотят и могут работать в рекламно-маркетинговой индустрии.
КОНТАКТЫ:
Исполнительный директор УСФР Татьяна Пирогова.
.
СПРАВКА:
Украинский студенческий фестиваль рекламы® (УСФР) – главный в Украине Фестиваль студенческих разработок в области рекламы, маркетинга и PR. Зарегистрированная торговая марка. Впервые состоялся в Харькове в 2004 году. С 2005 года ежегодно проводится в г. Киев. Организатор и руководитель проекта – Ромат Евгений Викторович, председатель Союза рекламистов Украины, доктор наук государственного управления, профессор, академик АЭН Украины, зав. кафедрой маркетинга и рекламы КНТЭУ, главный редактор журнала «Маркетинг и реклама». Под эгидой УСФР организована ассоциация УСФР-СФеРА, в которую входят: Крымский международный студенческий фестиваль рекламы (КрымСаФаРи) и ряд региональных студенческих фестивалей рекламы.
Источник: http://studfestival.com.ua/
________________________________________________
11.10.2011 г.
СЛОВОСОЧЕТАНИЕ
«СТУДЕНЧЕСКИЙ ФЕСТИВАЛЬ РЕКЛАМЫ»
ЗАРЕГИСТРИРОВАНО КАК ТОВАРНЫЙ ЗНАК
Словосочетание «студенческий фестиваль рекламы» решением Государственной службы интеллектуальной собственности Украины зарегистрировано как знак для товаров и услуг со всеми вытекающими отсюда последствиями. Товарный знак зарегистрирован группой физических лиц.
Как известно, в Украине с 2004 года проводится Украинский студенческий фестиваль рекламы, а также региональные проекты, которые в ноябре прошлого года объединились в Ассоциацию украинских студенческих фестивалей рекламы УСФР- СФеРА. Ассоциация объединила Крымский студенческий фестиваль рекламы, Буковинский студенческий фестиваль рекламы, Донецкий студенческий фестиваль рекламы и Харьковский студенческий фестиваль рекламы.
На запрос Союза рекламистов Украины относительно планов реализации прав интеллектуальной собственности их владельцами, нам ответили следующее. Исключительные права на товарный знак ни в коем случае не означают монополизацию студенческого рекламно-фестивального движения в Украине. Более того, эти действия направлены на повышение качественного уровня проведения фестивалей. В качестве стандартов соответствия уровню «студенческий фестиваль рекламы» на общеукраинском и на региональном уровнях будут рассматриваться коллективно разработанные стандарты Ассоциации УСФР-СФеРА.
Владельцы товарного знака заявили также о поддержке проведения любых творческих конкурсов студентов в Украине в области рекламы. В то же время, подобным мероприятиям, которые не соответствуют уровню указанных выше стандартов УСФР-СФеРА, будет рекомендовано называться конкурсами (или смотрами) студенческой рекламы. Единственно возможным ограничением для организаторов региональных проектов, которое влечет за собой регистрация товарного знака, может быть в следующем. В случае недостаточного качественного уровня творческого конкурса зарегистрированное в качестве товарного знака словосочетание «студенческий фестиваль рекламы» не сможет быть использовано в официальном названии мероприятия.
Позиция Союза рекламистов Украины относительно факта регистрации указанного товарного знака будет обсуждена на ближайшем заседании Правления. Предварительно же руководство Союза поддерживает данное решение. Предполагается, что он может служить как инструмент установления и поддержания высоких профессиональных стандартов в процессе проведения мероприятия, содержащего в названии ко многому обязывающее словосочетание «студенческий фестиваль рекламы»®.
Источник: http://reklamspilka.org.ua/