Рекламісти Полтавщини гуртуються

29.11.2010

 

Після тривалої перерви у Полтаві відбулися звітно-виборчі збори Полтавської обласної організації Спілки Рекламістів України. Були присутні як колишні члени Спілки,так і бажаючі поповнити її лави:представники ЗМІ та рекламних агентств різних напрямів.

Доповідачі –Зволинський О.О. та Сенько І.М.розповіли про перспективи Спілки Рекламістів України, зокрема про можливе отримання статуту національної творчої спілки, та про необхідність активізувати діяльність у професійній та громадській сфері, про те, що членство у спілці - це можливість проводити цікаві заходи, підвищувати свій професійний рівень, та інше.

На зборах були розглянуті питання перереєстрації членів Полтавської обласної організації Спілки Рекламістів України та прийняття нових. Було також проведено вибори голови Полтавської обласної Спілки. Ним обрано керівника Рекламної Агенції «БОЙКО» Юрія Олександровича Бойко.

Ось що він розповів нашому кореспонденту.

- Перед Полтавською організацією стоїть багато завдань.

По-перше, це обєднання у нелегкий для всіх час рекламістів усіх напрямів дяльності, і не лише у Полтаві , але й в області. Звісно, є ринкові відносини, є конкурентна боротьба, але повинні бути загальні «правила гри», партнерські відносини і рівні можливості для всіх.

По-друге, можливість професійного росту, допомога молодим талановитим колегам і як один з інструментів цього - це проведення обласних конкурсів або фестивалів реклами. Адже у повсякденні ми працюємо на потребу дня, а конкурси дадуть простір креативу.

Спілка Рекламістів - це співпраця із органами влади, і місцевими, і центральними. Адже завжди виникають питання, які потрібно вирішувати спільно, або за підтримкою влади.

Так що перспектива є, але потрібно працювати всім, гуртом!

 

Источник: www.reklamspilka.org.ua

 

 

 
 Новини
31.12.2020
11.09.2021 Проєкт ЄС-МОП та Держслужба України з питань праці підтримали номінацію «Працюй безпечно» 16-го УСФР
31.12.2020
10.09.2021 Проєкт ЄС-МОП і Держслужба України з питань праці підтримали номінацію «Виходь на світло» 16-го УСФР
17.07.2017
«Рекламний Полігон»: в Одесі відбулися креативні маневри
28.11.2013
Всеукраинский проект «Три молочных продукта в день» выступил официальным партнером Девятого УСФР®
26.11.2013
В Донецке прошел первый Восточно-украинский фестиваль рекламы
17.11.2013
В Украине впервые сформирован рейтинг креативности молодых рекламистов
16.10.2013
9-й Украинский студенческий фестиваль рекламы объявляет о старте приема работ
15.09.2013
Поздравление с Днем маркетолога и рекламиста
12.08.2013
Уникальный учебник по рекламе
12.08.2013
Співпраця фахових об’єднань, ВНЗ та МОН заради впровадження в Україні сучасних освітніх та кваліфікаційних стандартів
30.04.2013
7-й Национальный фестиваль социальной рекламы: седьмой номер оказался счастливым!
30.04.2013
Мероприятия Седьмого Национального фестиваля социальной рекламы® в Харькове
15.04.2013
Интервью Евгения Ромата по вопросам социальной рекламы для радио "Голос России"
08.04.2013
7-й НФСР. Срок подачи работ продлен до 12 апреля!
02.04.2013
«Маркетинг образования и маркетинговое образование в Украине». Практик маркетинг клуб на эту тему пройдет в КНТЭУ
01.04.2013
Социальная реклама в Украине: без денег, без приоритетных тем, без координации
01.04.2013
Практический мастер-класс от Дмитрия Роденко
31.03.2013
Жюри 7-го Национального фестиваля социальной рекламы возглавил Максим Лазебник
29.03.2013
«Социальная реклама – какая она? Или Зачем нужна социальная реклама рядовому украинцу?»
28.03.2013
29 марта в 13.00. Пресс-конференция «Зачем нужна социальная реклама?»
Всі новини »