Компанія LG Electronics започатковує номінацію «Краплина крові - життя людини» на Сьомому Українському студентському фестивалі реклами

05.10.2011

 

  

 

Окрема номінація під назвою «Краплина крові – життя людини» відкрита з ініціативи компанії LG Electronics на Сьомому Українському студентському фестивалі реклами. В її рамках нагородять талановитих дизайнерів, що створять найкращі роботи у форматах: відео-, зовнішньої, печатної, інтернет реклами та дизайну плакатів. Переможці отримають у подарунок цінні призи та втілення їх проектів у життя.

«Ми очікуємо на велику кількість свіжих та цікавих ідей від наших номінантів, - говорить Ірина Хворостяна, маркетинг-директор компанії LG Electronics Ukraine. – І вважаємо, що саме молоді люди мають візуалізувати наш проект, зробити його  простим та зрозумілим своїм одноліткам».

У розвинених країнах світу бути донором дуже престижно, адже це є ознакою  абсолютно здорової та соціально свідомої людини. В Україні ця ситуація, на жаль, прямо протилежна: донорської крові катастрофічно не вистачає, і замість необхідних 12-15 мл на кожну людину припадає лише 8-9 мл.

Соціальний проект LG Electronics «Краплина крові - життя людини» розпочато з метою пожвавити донорський рух та відродити інститут добровільного донорства в Україні, а також долучити до вирішення цих проблем активну молодь та студентство. На сьогоднішній день у проекті вже взяли участь 162 добровільних донори, а також українські зірки: ведуча Даша Малахова, олімпійський чемпіон Денис Силантьєв, хореограф Олена Шоптенко та співак Валерій Харчишин.

 

Прийом робіт на Творчий конкурс 7-го УСФР до 17 жовтня. Про умови участі в конкурсі із номінації можна ознайомитися на сайті Фестивалю www.studfestival.com.ua.

 
 Новини
31.12.2020
11.09.2021 Проєкт ЄС-МОП та Держслужба України з питань праці підтримали номінацію «Працюй безпечно» 16-го УСФР
31.12.2020
10.09.2021 Проєкт ЄС-МОП і Держслужба України з питань праці підтримали номінацію «Виходь на світло» 16-го УСФР
17.07.2017
«Рекламний Полігон»: в Одесі відбулися креативні маневри
28.11.2013
Всеукраинский проект «Три молочных продукта в день» выступил официальным партнером Девятого УСФР®
26.11.2013
В Донецке прошел первый Восточно-украинский фестиваль рекламы
17.11.2013
В Украине впервые сформирован рейтинг креативности молодых рекламистов
16.10.2013
9-й Украинский студенческий фестиваль рекламы объявляет о старте приема работ
15.09.2013
Поздравление с Днем маркетолога и рекламиста
12.08.2013
Уникальный учебник по рекламе
12.08.2013
Співпраця фахових об’єднань, ВНЗ та МОН заради впровадження в Україні сучасних освітніх та кваліфікаційних стандартів
30.04.2013
7-й Национальный фестиваль социальной рекламы: седьмой номер оказался счастливым!
30.04.2013
Мероприятия Седьмого Национального фестиваля социальной рекламы® в Харькове
15.04.2013
Интервью Евгения Ромата по вопросам социальной рекламы для радио "Голос России"
08.04.2013
7-й НФСР. Срок подачи работ продлен до 12 апреля!
02.04.2013
«Маркетинг образования и маркетинговое образование в Украине». Практик маркетинг клуб на эту тему пройдет в КНТЭУ
01.04.2013
Социальная реклама в Украине: без денег, без приоритетных тем, без координации
01.04.2013
Практический мастер-класс от Дмитрия Роденко
31.03.2013
Жюри 7-го Национального фестиваля социальной рекламы возглавил Максим Лазебник
29.03.2013
«Социальная реклама – какая она? Или Зачем нужна социальная реклама рядовому украинцу?»
28.03.2013
29 марта в 13.00. Пресс-конференция «Зачем нужна социальная реклама?»
Всі новини »