|
|
|
29 вересня 2011 р. сталась історична подія - створено нову платформу для інформаційного, наукового, методичного обміну досвідом!
09.10.2011
Перша (Установча) Всеукраїнська конференція завідувачів
кафедр маркетингу, реклами та суміжних дисциплін
Організаторами конференції виступили Спілка рекламістів України та Київський національний торговельно-економічний університет. Партнер Конференції - провідна українська маркетингова компанія Fedoriv.com та за підтримки Української асоціації маркетингу. У Конференції взяли участь більше 100 осіб, з них 62 учасники - представники з інших навчальних закладів і рекламно-комунікаційного бізнесу, серед них: 2 академіки, 15 докторів наук, 21 кандидат наук. На засіданні були присутні викладачі профільних кафедр Києва, Харкова, Дніпропетровська, Донецька, Одеси, Львова, Полтави, Хмельницького, Чернівців, Умані та інших міст України. Представником з Росії стала зав. кафедри реклами та PR Московського державного університету культури та мистецтв, доцент О.О. Бударіна. Серед представників рекламно-комунікаційного бізнесу були відомі в цій спільноті особистості: Андрій Федорів та Надія Перевізник (компанія Fedoriv.com), Максим Пилипенко (компанія МТС), Оксана Тюпа (рекрутингове агентство Sniper), Ірина Рубіс (журнал MMR), Лілія Горєлая (компанія OS-Direct), Олена Кустова (віце-президент Групи АДВ Україна) та ін. Конференцію відкрила проректор із наукової та навчально-методичної роботи КНТЕУ Н.В. Притульська. Модератором та першим доповідачем був завідувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ Ромат Є.В., тема його доповіді - "Сучасний маркетинг: глобальні проблеми та виклики для сучасних маркетологів". Доповідач окреслив основні проблеми, що виникають перед українським бізнесом з точки зору глобальних економічних проблем. Наступний доповідач Андрій Федорів поділився з учасниками своїми поглядами на практичну реалізацію знань і вмінь сучасних маркетологів. Цікава доповідь про проблеми бізнес-освіти в Україні була зроблена директором ІВК КНТЕУ К.С. Шклярук. Наступними виступали представники практики. Найяскравішим та емоційним виступом стала доповідь Лілії Горєлої із маркетинг-групи OS-Direct. Вона акцентувала увагу на потребі роботодавців у якісних кадрах, на проблемі зміни орієнтації навчального процесу вищої школи та на оновленні інструментів навчання. Заслуговує уваги також виступ Тетяни Пірогової, яка є секретарем Спілки рекламістів України. Її доповідь стосувалася участі студентів у фестивалях реклами в Україні як одного з інструментів якісної підготовки рекламістів. Завершальним етапом Конференції став круглий стіл, де на одному полі зійшлись практики, науковці та студенти. Розглядались найгостріші питання та одвічні проблеми непорозумінь випускників і роботодавців. На жаль, як показує досвід, однією з таких проблем є незацікавленість студентів у саморозвитку і самореалізації під час навчання. Доповідачі висловили свою точку зору на поставлені проблеми, обмінялись досвідом і, як наслідок, узгодили резолюцію Конференції. Серед головних рішень - констатація необхідності подальшого посилення зв'язків між кафедрами рекламно-маркетингового спрямування університетів України, створення єдиного банку кейсів та майстер-класів для подальшого використання в навчальному процесі, формування тимчасових творчих колективів для написання базових підручників із маркетингу й інші важливі рішення. Щиро вітаємо організаторів та учасників Конференції з тим, що відбувся такий необхідний для усіх, без винятку, захід. Це безперечно лише перший крок до зближення роботодавців і вищої школи у їх спільному прагненні - підвищенні професіоналізму випускників.
Источник: http://reklamspilka.org.ua/ukr/
|
|
Новини
|
|