Рекламісти Полтавщини теж долучилися до благоустрою

24.05.2011

Вони хоч і не дерева спилювали, втім, користі від їхньої роботи було немало. У Дендропарку вони на вихідних проявили не тільки фізичну силу, а ще й креативні можливості.

Не тільки рекламу робити, а ще й бензопилку у руках тримати з користю вміють рекламісти. От і зібралися показати своє вміння у вихідний день. Кажуть: вирішили долучитися до міської акції відновлення Дендропарку.

/Юрій Бойко, голова Полтавської обласної спілки рекламістів

 

 

Ми попрацюємо з електроінструментами і кожен покаже своє вміння та креативні можливості/

Тим паче, що простір для фантазії – ще й який, продовжує Юрій Бойко: виготовляли малі архітектурні форми, які в майбутньому повинні стати гарною прикрасою парку.

 

/Михайло Шлафер, головний художник м.Полтава

 

 

Як малі форми обрано межові стовпчики на межі Дендропарку, які можна зробити красивими та облаштованими. Це можуть бути і вказівники в Дендропарку/

Голова спілки Юрій Бойко говорить: такі акції члени Полтавської обласної спілки рекламістів планують зробити систематичними. Тому в майбутньому, обіцяють рекламісти, Дендропарк прикрашатиме чимало приємних дрібничок, виготовлених представниками креативної професії.

 

/Юрій Бойко, голова Полтавської обласної спілки рекламістів

Я думаю, що це будуть традиційні акції, коли рекламісти будуть підтягуватися сюди з усіма родинами, партнерами, рекламодавцями, ініші фірми будемо запрошувати/

 

Для багатьох рекламістів, кажуть вони самі, це дійсно відпочинок з користю для громади. Тому, запевнив Юрій Бойко, в майбутньому на полтавців очікує ще багато приємних сюрпризів від Спілки рекламістів.

 

Руслан Гунько

 

Источник: http://www.misto-tv.poltava.ua/news/9445/

 
 Новини
31.12.2020
11.09.2021 Проєкт ЄС-МОП та Держслужба України з питань праці підтримали номінацію «Працюй безпечно» 16-го УСФР
31.12.2020
10.09.2021 Проєкт ЄС-МОП і Держслужба України з питань праці підтримали номінацію «Виходь на світло» 16-го УСФР
17.07.2017
«Рекламний Полігон»: в Одесі відбулися креативні маневри
28.11.2013
Всеукраинский проект «Три молочных продукта в день» выступил официальным партнером Девятого УСФР®
26.11.2013
В Донецке прошел первый Восточно-украинский фестиваль рекламы
17.11.2013
В Украине впервые сформирован рейтинг креативности молодых рекламистов
16.10.2013
9-й Украинский студенческий фестиваль рекламы объявляет о старте приема работ
15.09.2013
Поздравление с Днем маркетолога и рекламиста
12.08.2013
Уникальный учебник по рекламе
12.08.2013
Співпраця фахових об’єднань, ВНЗ та МОН заради впровадження в Україні сучасних освітніх та кваліфікаційних стандартів
30.04.2013
7-й Национальный фестиваль социальной рекламы: седьмой номер оказался счастливым!
30.04.2013
Мероприятия Седьмого Национального фестиваля социальной рекламы® в Харькове
15.04.2013
Интервью Евгения Ромата по вопросам социальной рекламы для радио "Голос России"
08.04.2013
7-й НФСР. Срок подачи работ продлен до 12 апреля!
02.04.2013
«Маркетинг образования и маркетинговое образование в Украине». Практик маркетинг клуб на эту тему пройдет в КНТЭУ
01.04.2013
Социальная реклама в Украине: без денег, без приоритетных тем, без координации
01.04.2013
Практический мастер-класс от Дмитрия Роденко
31.03.2013
Жюри 7-го Национального фестиваля социальной рекламы возглавил Максим Лазебник
29.03.2013
«Социальная реклама – какая она? Или Зачем нужна социальная реклама рядовому украинцу?»
28.03.2013
29 марта в 13.00. Пресс-конференция «Зачем нужна социальная реклама?»
Всі новини »